פרסום ראשון: CA ישראל תרכוש חברת אינטגרציה מקומית

חברת האינטגרציה הנרכשת תהיה בסדר גודל בינוני, ותמנה עשרות עובדים ● החברה הנרכשת תטמיע בקרב לקוחותיה של CA את מוצריה בסביבת מיחשוב ענן ● מ-CA ישראל לא נמסרה תגובה לידיעה

CA ישראל צפויה לרכוש בשבועות הקרובים חברת אינטגרציה מקומית, כך נודע לאנשים ומחשבים. בימים אלה עסוקים בכירי ענקית ניהול תשתיות המיחשוב בארה"ב ובסניפיה ברחבי העולם בחיפושים אחר חברות אינטגרציה מתאימות לרכישה. בישראל החיפוש נעשה אחר חברת אינטגרציה המונה עשרות עובדים. לאחר שתירכש חברה שכזו, היא תטמיע בקרב לקוחותיה הקיימים והעתידיים של CA, את מוצריה בסביבת מיחשוב ענן.

מקור המקורב לעסקה אמר לאנשים ומחשבים כי בפני CA ישראל ניצבות שלוש אפשרויות. האחת, רכישת חברת ייעוץ המתמחה גם באינטגרציה בעולמות התשתיות ואבטחת המידע, דוגמת אבנת אבטחת מידע (אין קשר לאבנט תקשורת, שהיא מפיצת מוצרי CA, י.ה.). השניה, רכישת חלק מפעילות של חברת אינטגרציה גדולה, שלה מומחיות בעולם מוצרי CA. והשלישית – ש-CA העולמית תרכוש חברת אינטגרציה וייעוץ בינלאומית, שלה יש כבר סניף בארץ.

יודגש כי CA אינה מתכוונת לשנות את הכיוון האסטרטגי שלה, המתמקד בטכנולוגיות למיכון וניהול תשתיות IT, ולהפוך לחברת אינטגרציה. מהלך הרכישות הצפוי של חברות אינטגרציה על ידי CA נובע בשל הכניסה המסיבית של CA לעולם מיחשוב הענן. בדיונים שנערכו בחודשים האחרונים הגיעו מנהלי החברה להכרה כי לקוחותיה הקיימים והעתידיים בתחום יבקשו לא רק את הפתרון המוצע, אלא גם את הטמעתו במערך ה-IT הארגוני שלהם. לשם כך צפויים הסניפים השונים של החברה בעולם להגדיל את מערך כוח האדם שלהם המתמחה באינטגרציה של המוצרים. לכן נערכים החיפושים בימים אלה אחר חברת אינטגרציה בינלאומית, שלה סניפים ברחבי העולם, ובמקביל – אחר חברות אינטגרציה מקומיות.

כאמור, בשלב זה לא ברור עדיין האם CA ישראל תרכוש חברת אינטגרציה בינונית במלואה, או חלק מחברת אינטגרציה גדולה, שלה יש פעילות הטמעה ומומחיות במערכות CA.

CA מציעה ללקוחות את מוצר AppLogic, המספק יכולות למיכון, ניהול ואבטחת תשתיות ה-IT בסביבת מיחשוב ענן, ולאספקת שירותי מיחשוב במתכונת זו. המוצר מבוסס על רכישתה של CA את 3Tera בפברואר 2010. מוצריה מספקים לעסקים ולספקי שירות דרך אוטומטית להעברת יישומים קיימים לסביבות ענן פרטיות וציבוריות. AppLogic הפכה לפלטפורמה למכירת כלי הניהול של CA, לא רק לספקי שירות אלא גם ללקוחותיהם, ו-CA מוכרת את הטכנולוגיה הזו לעסקים שמוכנים להמיר את תשתיות הווירטואליזציה הפנימית שלהם בסביבות ענן.

מ-CA ישראל לא נמסרה תגובה לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים