משתמשים מצאו פתרון לבעיית השעון המעורר ב-iPhone

"כל מה שעל המשתמשים לעשות הוא לכוון התראה חדשה החל מה-2/1/2011; כל ההתראות שתכוונו החל מתאריך זה יפעלו כשורה", כתב גולש בפורום התמיכה של אפל ● גולשים נוספים בפורום אישרו את הדברים

אפל (Apple) לא מסרה יותר מדי פרטים לגבי הבאג שגרם לתקלה בשעון המעורר במכשירי iPhone 4 ביום הראשון של 2011, אולם משתמשים רבים מצאו פתרון משל עצמם, לאחר שהחלימו מההנגאובר.

הדרך הפשוטה ביותר היא למחוק את כל ההתראות במכשיר וליצור התראות חדשות – כך דיווח משתמש בפורום תמיכה של אפל.

"כל מה שעל המשתמשים לעשות הוא לכוון התראה חדשה החל מה-2/1/2011. כל ההתראות שתכוונו החל מתאריך זה יפעלו כשורה", כתב הגולש Sk8Dreans. הצעתו אושרה על ידי משתמשים נוספים בפורום.

התקלה בשעון המעורר של ה-iPhone נתגלתה ביום הראשון של השנה החדשה, כשמשתמשים רבים דיווחו, כי נראה שהמעבר ל-2011 חשף באג תכנות של השעון המעורר. הבעיה הופיעה, ככל הנראה, בעיקר במכשירי iPhone 4 או בדגמים קודמים שעודכנו לגרסה 4 של מערכת ההפעלה iOS. בנוסף, הבאג נתגלה גם בדגמים של iPod Touch שפועלים עם iOS 4.

למרות מיליארדי הדולרים שמוציאה אפל על מחקר ופיתוח, והעובדה שהיא בדרך כלל שוכרת את הטובים ביותר, יש לחברה היסטוריה של בעיות בצפיית אירועים כרונולוגיים שחוזרים על עצמם, שכנראה משפיעות על התוכניות הקשורות בשעון. כך, בשנה שעברה, רבים ממשתמשי ה-iPhone איחרו לעבודה, לפגישות או ללימודים כשהשעון המעורר במכשיר השתבש במעבר לשעון קיץ.

בעיות מעין אלה מזכירות את היסטריית באג Y2K (באג 2000) – טעות תכנות שמומחי IT רבים חששו שתגרום לשיבושים קשים במערכות ממוחשבות המתבססות על שעונים עקב המעבר למילניום החדש. המומחים חששו שהבאג ישפיע על טווח אדיר של מכשירים – החל מכשירי אלקטרוניקה בידורית ועד מערכות לניתוב אווירי. פעולות ההכנה מזערו את השפעת באג Y2K, שכמעט שלא הורגשה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים