LG תשיק טלפון ראשון עם מעבד בעל ליבה כפולה

המכשיר, Optimus 2X, יושק בחודש הבא בקוריאה, ויצויד במעבדי Tegra 2 CPU המדוברים של Nvidia ● החברה לא ציינה מתי ייוצא המכשיר למדינות המערב, אולם ההערכה היא, כי הוא יחל בראשית השנה הבאה

LG תשיק בחודש הבא בקוריאה טלפון חכם בשם Optimus 2X, שיצויד במעבדי Tegra 2 CPU המדוברים של Nvidia. המכשיר החדש של LG יהיה הטלפון החכם הראשון שיגיע לשוק עם מעבד בעל ליבה כפולה. החברה לא ציינה מתי ייוצא המכשיר למדינות המערב, אולם ההערכה היא, כי הוא יחל בראשית השנה הבאה.

מעבדי Tegra 2 CPU, שבהם מצויד המכשיר החדש של LG, כוללים שתי ליבות בקצב שעון של 1 ג'יגה-הרץ ומבוססים על Cortex-A9 של ARM בתוספת מעבד גראפי GeForce GPU, במבנה של מערכת-על-שבב. עד כה הותקנו מעבדי Tegra 2 CPU במספר מחשבי לוח, אך מכשירי Optimus 2X הם הטלפונים החכמים הראשונים שמצוידים במעבדים אלה.

בזכות המעבד הגראפי GeForce GPU, טוענת LG, יכולים מכשירי מכשירי Optimus 2X להציג ולצלם סרטוני וידיאו באבחנה גבוהה, של 1080p, בתצורות MPEG-4 ו-H.264. המכשירים מצוידים במצלמת סטילס באבחנה של 8 מגה-פיקסל מאחור ובמצלמת וידיאו מלפנים, באבחנה של 1.3 מגה-פיקסל.

נפח האיחסון עומד על 8 ג'יגה-בייט וחיבור HDMI מאפשר להציג את התכנים במכשירי טלוויזיה או להקליט מהם. כן תומך המכשיר בתקן DLNA לחיבור אלחוטי לטלוויזיה. כיום מצויד המכשיר החדש של LG במערכת ההפעלה אנדרואיד 2.2 (Android 2.2), אך בהמשך הוא יצויד בגרסה 2.3 של הדפדפן. ג'יירוסקופ ומד תאוצה יסייעו למי שיבקשו להפעיל משחקים במכשיר.

אין ספק שהמעבדים בעלי הליבה הכפולה יתרמו לקצב הפעולה המהיר של המכשיר, אולם נותר עוד לראות מה תהיה השפעתם על חיי הסוללה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים