עריכת מסמכי גוגל דוקס – עכשיו גם בדפדפנים סלולריים

מעתה יכולים משתמשי שירות המסמכים של גוגל לערוך מסמכים גם בדפדפנים של מערכות ההפעלה הסלולריות אנדרואיד ו-iOS ● לפי שעה, השירות מוצע רק באנגלית ● לא ברור מתי יתמוך התפקוד החדש גם במכשירי בלקברי

משתמשי גוגל דוקס (Google Docs) יכולים כבר מזה זמן לפתוח מסמכים בטלפונים חכמים ולצפות בהם – אך לא לערוך אותם. למעשה, לא ניתן היה לעשות זאת עד כה אפילו במחשבי לוח דוגמת iPad של אפל (Apple) או Galaxy Tab של סמסונג (Samsung).

כעת קיימה גוגל (Google) את ההבטחה שנתנה לפני זמן רב – והוסיפה תפקוד חדש שמאפשר לערוך מסמכי גוגל דוקס גם בדפדפנים של טלפונים סלולריים שמצוידים במערכות ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסאות 2.2 ומעלה או iOS בגרסאות 3.0 ומעלה.

כדי לערוך מסמכים בטלפון הסלולרי יש לגלוש לכתובת docs.google.com, להזין שם משתמש וסיסמה, לפתוח מסמך וללחוץ על לחצן Edit (או עריכה) בסרגל הכלים, וכך להציג את כלי העריכה. יצוין, כי עריכת המסמך תתאפשר רק למשתמשים בעלי הרשאות מתאימות.
יכולות העריכה כוללות שינויים בטקסט, עריכת טבלאות, ולמשתמשי אנדרואיד – גם אפשרות להכתיב טקסט בדיבור. כן ניתן לערוך גיליונות אלקטרוניים.

בימים הקרובים יושק התפקוד החדש עבור משתמשים דוברי אנגלית, ותמיכה בשפות נוספות תוצע בהמשך. לא צוין מתי יתמוך התפקוד החדש גם במכשירי בלקברי (Blackberry).

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איל

    יכולת עריכה בעברית כבר קיימת יותר משנה באנדרואיד. כל מה שצריך היה לעשות זה להוריד את האפליקציה של gDocs מהמרקט של גוגל ולעבוד.

אירועים קרובים