רוב סלמון, נט-אפ: "ארגון מצליח בזכות הלקוחות, החדשנות והתרבות הארגונית שלו"

"האיחסון בארגונים גדל באופן אקספוננציאלי, ולקוחות באים אלינו ומבקשים: 'עזרו לנו לעצור את הדימום'; הם רוצים לשלוט במידע, לנהל אותו על בסיס פתרונות חדשניים, שמביאים ערך", אמר סלמון, סגן נשיא בכיר בנט-אפ, בערב לקוחות בכירים שערך הסניף הישראלי של החברה ● "לכן, פיתחנו את תפיסת התשתיות האחודות, שאמורה לשנות מהיסוד את האופן בו מנמ"רים מתייחסים למרכז המיחשוב ולתחזוקה ולתפעול שלו", הוסיף

"ישנן דרכים רבות לאפיין ארגונים מצליחים לעומת שאר הארגונים בעולם העסקי. מניסיוני בן 17 השנים בנט-אפ (NetApp) אני יכול לקבוע בבירור, כי ארגון מצליח נשען על שלוש רגליים: הוא דואג להצלחת לקוחותיו, דואג לייצר חדשנות בכל מימדיה, הטכנולוגיים והעסקיים, וכזה המתהדר בתרבות ארגונית שעובדים רוצים להשתייך אליו ולעבוד בו עם תשוקה", כך אמר רוב סלמון, סגן נשיא בכיר, Field Operations, נט-אפ העולמית.

סלמון דיבר בערב לקוחות בכירים שערך הסניף הישראלי של ענקית האיחסון. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים שלשום (ג') ברידינג 3 בתל אביב. לדברי סלמון, הוא הצטרף לחברה זמן מועט לאחר המייסדים של נט-אפ ומספר העובד שלו הוא 5.

"ההיסטוריה העסקית מלמדת באופן ברור מהם ומיהם הארגונים שהצליחו, וכיצד הם עשו זאת", אמר סלמון. "הדבר הראשון הוא הצלחת לקוחות הארגון. אסור שהארגון יפיק ערך ויצליח רק לכשעצמו, כי הדבר ייפסק במהרה, חלה עליו חובה לייצר ערך עבור לקוחותיו".

זו הסיבה, הסביר, "שגם בשנתיים האחרונות, בעיצומו של המשבר הכלכלי העולמי, המשכנו להיות רווחיים ולצמוח: הצלחנו להביא ערך עסקי ללקוחות שלנו, שחלקם שרדו את המשבר, בין היתר בזכותנו. הבאנו להם גמישות תפעולית של תשתיות ה-IT, לצד יכולת גידול שלהן, צמצום ההוצאות על תחזוקת מערכות המיחשוב, וכן ניהול וטיפול במידע בצורה חכמה ויעילה יותר".

ההיבט השני להצלחה של ארגון על פי סלמון הוא חדשנות. "האיחסון בארגונים גדל באופן אקספוננציאלי, ולקוחות באים אלינו ומבקשים: 'עזרו לנו לעצור את הדימום'. הם רוצים לשלוט במידע, לנהל אותו על בסיס פתרונות חדשניים, שמביאים ערך. לכן פיתחנו את תפיסת התשתיות האחודות, שאמורה לשנות מהיסוד את האופן בו מנמ"רים מתייחסים למרכז המיחשוב, לתחזוקה ולתפעול שלו".

הוא ציין, כי ההיבט השלישי נוגע לעניין התרבות הארגונית. "אני לא מאמין שחברה היא שיוצרת את התרבות הארגונית שלה. העובדים שלה עושים זאת". הוא אמר, כי "הכול עניין של תשוקה. אנחנו רוצים לראות אנשים מגיעים עם תשוקה לעבודה, כי אם הם נהנים – הם מביאים לארגון יותר ערך. לא סתם זכינו בשנה שעברה במקום הראשון ברשימת 100 מקומות העבודה הטובים ביותר לעבוד בהם של המגזין פורצ'ן (Fortune). הדחנו את גוגל (Google) , שהייתה במקום הראשון ברשימה בשנים 2008 ו-2007. נט-אפ מוקמה בעשירייה הראשונה ברשימת ה-100 זו השנה השנייה, ובין הסיבות לזכייתה במקום הראשון ציינו עורכי פורצ'ן את התרבות השוויונית, המשכורות, הטבות מיוחדות ומנהלים המדברים בגובה העיניים. מדובר במחקר מקיף בקרב העובדים בארצות הברית, עם מכון The Great Place to Work, שהשתתפו בו 353 חברות".

"העובדים – הלב של התרבות הגלובלית שלנו"

לדברי סלמון, "העובדים שלנו הם הלב של החברה והכוח של התרבות הגלובלית שלנו. זו תרבות המעריכה עבודת צוות, פרודוקטיביות, מנהיגות וחדשנות. אני גאה מאוד במה שהצלחנו להשיג ואת מה שהעובדים שלנו מקדשים כל יום: סביבת עבודה שיתופית המשיגה תוצאות מצוינות. אנחנו נהנים משימור עובדים לאורך זמן עם מוטיבציה גבוהה".

סלמון סיים בציינו, כי "אנחנו תחרותיים, וממשיכים לצמוח בגלל הסיבות הללו. זו הסיבה שאנחנו נמצאים כבר כמספר 2 בשוק האחסון וממשיכים לצמוח בקצב הגידול המהיר ביותר לעומת שאר השוק. נמשיך לספק פתרונות טכנולוגיים שמביאים ערך ללקוחות".

הערב נפתח בדברי ברכה של רפי שקולניק, מנכ"ל נט-אפ ישראל ואגן הים התיכון. בין הנוכחים באירוע היו, בין השאר, מנהלי ה-IT הבאים: קציני צה"ל ואנשי זרועות הביטחון; יחיאל גפנר, רפי הירש ודורון יצחקי, שירותי בריאות כללית; שמואל חכים ואיקו חסון, משרד הביטחון; אשר רשף ויגאל נאור, לאומי קארד; רמי סרטני ויוסי פדידה, התעשייה האווירית; בוריס ברש, טבע; איציק כהן, לשעבר סגן בכיר לחשב הכללי במשרד האוצר; אריה דרעי ואמיר אמיתי, סלקום; חיים ליטבק, ורינט (Verint); יוסי גרוס, אורבוטק; תמיר רפאלי, שירותי בנקאות אוטומטיים; מוטי טובי, קומברס (Comverse); יעל פולק, גלעם; חיים שרגל, מבני תעשייה; טל נתנוביץ', דניה סיבוס; אבישלום חודפי, דואר ישראל; שלמה מאורי, ישפאר-הום טק; ואבי קטקו, עיריית תל אביב-יפו. עוד נכחו באירוע: שלמה נטף, לשעבר מנכ"ל נט-אפ ישראל וכיום יועץ חיצוני לחברה באירופה; טלי אדיר, נשיאת ומנכ"ל קבוצת ר.ד.ט; יואב ויינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב; חיים מזרחי, מנכ"ל תים מקבוצת מלם-תים; שריג צור, מנכ"ל אנקור מערכות; שי און, מנכ"ל CA ישראל; יואל יסקרביץ', מנכ"ל גלאסהאוס (Glasshouse) ישראל; אלירן מלכי, מנכ"ל משותף, וראסיטי; דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft) ישראל; ואושרי שרון, סמנכ"ל !We. הערב הסתיים בהופעה של שלומי שבת ולהקתו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים