מיקרוסופט שחררה תוסף המאפשר למשתמשי אאוטלוק לצפות בעדכונים מפייסבוק

המשתמשים בתוכנה יכולים לצפות ממנה בעדכוני סטטוס, תמונות או הודעות בקיר בפייסבוק, אולם לא לפרסם תכנים או עדכונים באתר ● השיפורים שערכה מיקרוסופט נועדו להפוך את תוכנת האאוטלוק למרכז תקשורת מקומי

תוסף Social Connector לתוכנת אאוטלוק (Outlook) של מיקרוסופט (Microsoft) עודכן, וכעת יכולים המשתמשים לצפות מתוך תוכנת הדואר האלקטרוני בעדכוני סטטוס, תמונות או הודעות בקיר בפייסבוק (Facebook),  אולם לא לפרסם בו תכנים או עדכונים. כמו כן, ניתן לשייך באמצעותו פרופילים לאנשי קשר. התוסף מתאים לגרסאות 2003, 2007 ו-2010 של התוכנה.

עוד בתחילת השנה הציעה מיקרוסופט תמיכה ברשתות מיי-ספייס (MySpace) ולינקדין (LinkedIn), במסגרת תוסף Social Connector, וביוני היא שחררה את תוסף Twinbox, שמאפשר לעקוב מאאוטלוק אחר עדכונים בטוויטר (Twitter). גרסה 1.1 החדשה של Social Connector מציגה את התכנים מהרשתות החברתיות בתיבת הדואר הנכנס, ועדכונים ביחס לאנשי קשר מופיעים בזמן אמת בחלונית People של האאוטלוק.

על פי נתונים של חברת המחקר נילסן (Nielsen), כ-67% מהגולשים ברחבי העולם מבקרים ברשתות חברתיות ובבלוגים. השיפורים שערכה מיקרוסופט נועדו להפוך את תוכנת האאוטלוק למרכז תקשורת מקומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים