מיקרוסופט השיקה יישומי אופיס 2010 לשימוש ברשת

היישומים כוללים גרסאות מקוונות של וורד, אקסל, פאואר-פוינט ותוכנת רישום ההערות ואיסוף המידע OneNote ● גרסאות הרשת הללו זמינות לרשומים בחלונות לייב, והן מהוות חלק מ-SkyDrive - שירות אחסון הקבצים המקוון שמציעה מיקרוסופט לכל מי שמשתמש בשירות הלייב ● כל התוכנות שהושקו כוללות תפריטים מלאים בעברית

כמה ימים לפני ההשקה של ערכת מוצרי אופיס 2010 (Office 2010), השיקה מיקרוסופט (Microsoft) את גרסאות הרשת של וורד (Word), אקסל (Excel), פאואר-פוינט (Power Point) ותוכנת רישום ההערות ואיסוף המידע OneNote. גרסאות הרשת הללו זמינות לרשומים בשירות חלונות לייב (Windows Live) של החברה, והן מהוות חלק מ-SkyDrive – שירות אחסון הקבצים המקוון (בנפח 25 ג"ב) שמציעה מיקרוסופט לכל מי שמשתמש בשירות הלייב.

החל מאתמול (ד') בבוקר, משתמשים הנכנסים ל-SkyDrive רואים שלתפריט הראשי של השירות נוספה אפשרות חדשה – Office. לחיצה על האפשרות הזו פותחת את הדף הראשי, שמציג את המסמכים האחרונים שנכתבו על ידי המשתמש ואת הצלמיות המוכרות של התוכנות. לחיצה עליהן פותחת את היישום המתאים עם התפריטים המוכרים לכל משתמשי אופיס 2007 (Office 2007) ולאלה שהתנסו בגרסאות הבטא של אופיס 2010.

מדובר בגרסאות מופחתות אפשרויות לעומת הגרסאות השולחניות הרגילות, אולם הן מכילות את האפשרויות הבסיסיות העיקריות הנדרשות לעריכת מסמכים. לאחר כתיבת המסמך, ניתן לבחור לשתף אותו עם אנשים אחרים, גם כאלה שאינם רשומים לחלונות לייב יכולים לשלוח הודעת דואר שמכילה את הכתובת הישירה של המסמך באינטרנט, וניתן לצרף אליה הערות ותיאור. בנוסף, קיימת אפשרות לפתוח את המסמך בגרסאות השולחניות של התוכנות ולהמשיך לערוך אותן, כמו גם לבחור להדפיס את המסמך – פעולה שניתן לבצע גם מהרשת.

אפשרות חדשה בתוכנות השולחניות מאפשרת לשלוח ישירות מסמכים לשמירה ב-SkyDrive, גם בגרסאות אופיס 2007, וכשעורכים מסמך מקוון, הוא יישמר כברירת מחדל ובאופן אוטומטי בחזרה בשירות האחסון המקוון שממנו הוא נפתח.

כל התוכנות שהושקו כוללות תפריטים מלאים בעברית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמי

    שלום רב, ניסיתי וזה לא מופיע כשנכנסים לשירות הSKYDRIVE בעברית. מה יכולה להיות הבעיה ?

אירועים קרובים