33 אלף משתמשים בישראל בקהילת דוקומנטום; 7,300 מהם במגזר הממשלתי

בסך הכול, מונה כיום קהילת משתמשי הדוקומנטום בישראל 35 לקוחות, ועוד עשרות מתעניינים ביישום המערכת - כך אמר אייל פלדמן, מנהל חטיבת הפתרונות העסקיים ב-NessPRO ● איתי צור, מנהל מכירות הדוקומנטום ב-NessPRO, אמר, כי כמות הניירת שנחסכה עד כה בישראל בעקבות השימוש במוצרי דוקומנטום יכולה להקיף את כדור הארץ יותר מ-4 פעמים ● במהלך הכנס סיפרו לקוחות שונים של המערכת כיצד הם יישמו אותה

מספר המשתמשים של דוקומנטום בישראל מונה 33 אלף, 7,300 מהם במגזר הממשלתי והיתר מגיעים מהמגזר הפרטי – כך נחשף בדוקופורום, כנס לקוחות דוקומנטום בישראל. באירוע נכחו 150 משתתפים שייצגו 45 לקוחות שונים ומובילים בישראל, מתוכם 35 לקוחות דוקומנטום והיתר שנמצאים בשלבי בחינה של המערכת.

אייל פלדמן, מנהל חטיבת הפתרונות העסקיים ב-NessPRO, המייצגת את דוקומנטום בישראל, פתח את הכנס ודיבר על התבססות קהילת המשתמשים. הוא מסר שבימים אלה מטפלת NessPRO בעשרות הזדמנויות ומצפה לכך שרבים מהם יצטרפו בקרוב לקהילה. כמו כן, הוא סיפר, כי החברה העלתה עמוד ברשת החברתית פייסבוק (Facebook) המיועד לקהל משתמשי דוקומנטום.

איתי צור, מנהל מכירות הדוקומנטום ב-NessPRO, אמר, כי כמות הניירת שנחסכה עד כה בישראל בעקבות השימוש במוצרי דוקומנטום יכולה להקיף את כדור הארץ יותר מ-4 פעמים.

עמית מנור, מנהל מוצר דוקומנטום ב-NessPRO, הציג את הפתרונות של המערכת לסביבת מיקרוסופט (Microsoft) – תוכנות SharePoint, אופיס (Office) בכלל ואאוטלוק (Outlook) בפרט. כן הוא הציג את סביבת ה-XcP של דוקומנטום, שלדבריו – מהווה פריצת דרך בבניית אפליקציות ממוקדות תוכן באמצעות קסטומיזציה, תוך קיצור משמעותי של זמן היישום ושימוש ב-Best Practices מוכנים ליישום פתרונות. בין היתר, מדובר בפתיחת חשבון לקוח, ניהול הלוואה וניהול מקרה של פניית לקוח לשירות לקוחות.

חני שמסיאן, ראש ענף או"ש ופרויקטים במיתב, תאגיד המים והביוב של פתח תקווה, הציגה את היישום של דוקומנטום בתאגיד. מדובר ביישום העובד עם סאפ (SAP) כמערכת המרכזית לניהול התהליכים העסקיים, ומשמש כמערכת לניהול כלל המסמכים בארגון. לדבריה, כל פריט דואר המתקבל כיום במיתב נסרק למערכת דוקומנטום, מנותב לתהליך העסקי הרלוונטי ויכול להישלף מכל מקום, באמצעות מערכת הסאפ או מחוצה לה. שמסיאן סיפרה שמשתמשים מורשים במערכת יכולים כיום לאחזר במיתב בקלות כל מסמך, וטענה שהדבר משפר משמעותית את רמת השירות והיעילות של הארגון.

הדוקומנטום בשירות הארכיון הציוני

דב יהב, CIO הסוכנות היהודית, אמר, כי מערכת הדוקומנטום יושמה בארכיון הציוני כמערכת לניהול הארכיון, במטרה לשמר פרטים היסטוריים חשובים. לדבריו, היא מסייעת לשימור עשרות מיליוני המסמכים המצויים בארכיון הציוני, לשמור אותם ולהפכם לנגישים לקהל, מבלי לפגוע בהם. עוד הוא עדכן שהמערכת כבר פתוחה לחוקרים בארכיון הציוני, ובעתיד הקרוב יוכל הקהל הרחב להיכנס אליה באמצעות האינטרנט.

בועז זיגלמן, מנהל היחידה האחראית על פתרונות ניהול התוכן והרגולציה בחברת טבע, אמר שהמערכת משמשת את החברה בתהליכים המורכבים של הגשת תרופות שהיא מייצרת לרשות הבריאות האמריקנית (ה-FDA). הוא תיאר את התהליך המורכב, שבו תומכת המערכת, בהתבסס על דרישות הרגולציה המורכבות של המנגנונים המאשרים תרופות. לדבריו, אלה דורשים לקבל תיעוד מדויק של כל תהליכי הניסוי של התרופה. כמו כן, סיפר זיגלמן על אתגרי ניהול התוכן בארגון גלובלי גדול, שבו כל שינוי בתהליך משפיע על כלל היחידות בעולם.

עמיר חנן, מנהל פתרונות לניהול ידע באמדוקס, הציג את יישום הדוקומנטום בחברה ואת ההסבה שהחברה עשתה אליה ממערכת PCDOCS. לדבריו, תהליך ההטמעה כלל את מיתוג הפתרון בחברה, הדרכות, הטמעות והקמת אנציקלופדיה ארגונית התומכת בכל תהליך באמצעות המערכת. כמו כן, פותחו באמדוקס ווידג'טים המביאים מידע ותוכן ממערכת דוקומנטום ואף בוצעה אינטגרציה עם מוצר הבבילון אנטרפרייז לשליפת מידע פשוטה ומהירה מהמערכת, על פי מילת מפתח, תוך זמינות מכל מקום.

פרופ' עודד מיימון מאוניברסיטת תל אביב סיפר על כריית מידע בעולם הטקסט (Text Mining) ועל מוצר שפותח באוניברסיטה על גבי דוקומנטום שבו היא משתמשת לצרכי מחקר. לדבריו, המוצר מסוגל באופן אוטומטי, על בסיס מודלים סטטיסטיים ומתמטיים, להבין את הטקסט ולהפוך את המידע לידע אמיתי. עוד הוא אמר, כי המנוע שפותח מעל דוקומנטום יכול לשמש אפליקציות מגוונות, בהן בתחומי תחום הרפואה והמשפט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים