חזי בצלאל רכש את 018-אקספון; יגיש בימים הקרובים בקשה לרישיון MVNO

העסקה בוצעה באמצעות חברת מרתון טלקום, שבשליטת בצלאל, תמורת 31 מיליון שקלים ● גלעד בר לב, מנכ"ל חברת ההשקעות של קבוצת בצלאל: "018-אקספון תמצב את עצמה כאלטרנטיבה איכותית בשוק השיחות הבינלאומיות"

מרתון טלקום, זרוע התקשורת של איש העסקים חזי בצלאל, חתמה ביום ה' על הסכם סופי לרכישת 018-אקספון. העסקה כפופה לקבלת אישור משרד התקשורת. מדובר בהשקעתו הראשונה של בצלאל בשוק התקשורת הישראלי, והוא ישלם 31 מיליון שקלים תמורת החברה.

018-אקספון היא אחת מארבע ספקיות השיחות הבינלאומיות בישראל. בין היתר, היא מספקת גם שירותי קישוריות לאינטרנט ושירותי תקשורת משלימים. לבצלאל עסקים חובקי עולם בתחומי הבנקאות, האנרגיה והתקשורת. בין היתר, הוא הבעלים של חברת מיליקום, המספקת שירותי סלולר לכ-65 מיליון מנויים באסיה, דרום אמריקה ואפריקה. בימים הקרובים הוא מתכוון להגיש בקשה לרישיון לאספקת שירות סלולר וירטואלי (MVNO), ובחברה אף בוחנים את האפשרות להציע חבילות תקשורת מלאות. בעבר התמודד בצלאל על רכישת מירס ממוטורולה (Motorola), ונודע, כי הוא שוקל להגיש הצעה במכרז התדרים הסלולריים שיתקיים בסוף השנה.

גלעד בר לב, מנכ"ל חברת ההשקעות של קבוצת בצלאל: "אנו שבעי רצון מביצוע העסקה ומקווים לאישור מהיר של משרד התקשורת. 018-אקספון תמצב את עצמה כאלטרנטיבה איכותית בשוק השיחות הבינלאומיות, בו היא פועלת מאז 2004".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים