מטרופולי-נט תבצע פרויקט מיחשוב בעיריית חדרה; ההיקף הכספי: 3 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט, תבצע החברה שדרוג והטמעה מחדש של מרבית מערכות המידע בעירייה - מערכות פיננסיות, לוגיסטיקה, רישוי, עסקים, חינוך, רווחה, ניהול הלשכה המשפטית וניהול כל נכסי העירייה ● כמו כן, תסייע החברה לשדרג את אתר האינטרנט של עיריית חדרה ● מטרופולי-נט תחליף את החברה לאוטומציה ● במכרז למיחשוב מערכות כוח האדם והשכר זכתה חילן טק

חברת מטרופולי-נט מקבוצת מלם-תים תבצע פרויקט מיחשוב ושדרוג כולל בעיריית חדרה. מטרופולי-נט תחליף את החברה לאוטומציה, שפעלה בעיר במשך שנים רבות. המכרז הוא ל-3 שנים, והיקפו הכולל מוערך בכ-3 מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, תבצע החברה שדרוג והטמעה מחדש של מערכות פיננסיות, לוגיסטיקה, רישוי, עסקים, חינוך, רווחה, ניהול הלשכה המשפטית וניהול כל נכסי העירייה.

ממטרופולי-נט נמסר, כי היא תסייע בנוסף להעביר את העירייה לעידן של שירות עצמי לאזרח באמצעות שיפור ושדרוג אתר האינטרנט של העירייה. "המטרה היא שהתושבים יקבלו הרבה יותר שירותים באמצעות האתר, תוך התקדמות טכנולוגית וצמצום ההוצאות על מיחשוב שהיו נהוגות עד כה", כך על פי החברה. "מטרופולינט תביא לעיריית חדרה שורה של פתרונות IT שפותחו על ידה כולל מערכות CRM למוקדי שירות, מערכות תושב-נט ועוד".

מעיריית חדרה נמסר, כי היא פרסמה מכרז פומבי לאספקה ותחזוקת מערכי מידע, כחוק. בקטגוריות ניהול כללי, ניהול לשכה משפטית, נכסי העירייה זכתה חברת מטרופולי-נט. בקטגוריה של מערכות כוח אדם ושכר זכתה חברת חילן-טק.

דפנה רבינוביץ', מנכ"ל מטרופולי-נט, ציינה, כי בחצי השנה האחרונה זכתה החברה בפרויקטי מיחשוב בעכו, אור יהודה, חצור הגלילית ומודיעין עילית, וכן בפרויקט פיתוח הגבייה בראשון לציון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים