סקר: 80% מהמנמ"רים ומנהלי הטכנולוגיות לא מיישמים וירטואליזציה להמשכיות עסקית

הסיבה לכך היא חשש של המנהלים שפתרונות אלה לא תומכים במרבית האפליקציות שיש בארגוניהם ● בנוסף, 39% מהמשיבים ציינו, כי הם סבורים שיישום הווירטואליזציה יפגע בקצב העבודה של המערכות השונות, כולל ST UP של מערכות קריטיות - דבר שעלול לפגוע במשתמשים ● עם זאת, רוב המנהלים מוכנים לבחון וירטואליזציה בהתאוששות מאסון, אם כי לא באופן מלא

כ-80% מהמנמ"רים ומנהלי הטכנולוגיות הבכירים לא מיישמים פתרונות וירטואליזציה בכל מה שקשור לתכנון מדיניות המשכיות עסקית ו-DRP לחירום בארגוניהם. עם זאת, רובם מודים, כי הם יהיו מוכנים לשקול אפשרות לעשות זאת בעתיד, אם כי באופן חלקי. בנוסף, רבים מהם מיישמים אותה בתכנון מערכות DR ו-BCP.

נתונים אלה עולים מסקר שערך השבועון InformationWeek בקרב 681 מנמ"רים ומנהלי טכנולוגיות בכירים בארצות הברית, המייצגים ארגונים ממגזרים שונים. עוד עולה ממנו, כי מחצית מהמשיבים שציינו שאין להם טכנולוגיות וירטואליזציה השיבו, כי הם ויתרו על מערכות כאלה מתוך חשש שהן לא תומכות במרבית האפליקציות שיש בארגוניהם. בנוסף, 39% מכלל המשיבים ציינו, כי הם סבורים שיישום הווירטואליזציה יפגע בקצב העבודה של המערכות השונות, כולל ST UP של מערכות קריטיות – דבר שעלול לפגוע במשתמשים. סיבה נוספת לאי השימוש בפתרונות אלה היא הערכות של ספקים שלפיהן עלויות ההשקעה בווירטואליזציה יהיו זהות להשקעות שמוציאים ארגונים כיום על שרתים המטפלים בגיבויים והמשכיות עסקית.

34% מהנשאלים השיבו שאין להם שום כוונה לעבור לווירטואליזציה בכל מה שקשור להמשכיות עסקית וגיבויי חירום. 21% השיבו שישקלו בחיוב העברת 80% בלבד מהשרתים הפיזיים, ו-23% ענו שאם ילכו לכיוון של וירטואליזציה, הם יעשו זאת רק על מחצית מהשרתים הפיזיים. רק 6% השיבו, כי הם מוכנים לשקול מעבר מלא לשרתים וירטואליים, והיתר מדברים על מעבר של 20%. כל המנמ"רים השיבו, כי בכל מקרה, הם לא מוכנים שהשליטה והניהול תצא מתחת ידיהם.

עורכי המחקר מסבירים את התוצאות הללו בהעדר מודעות מצד המשתמשים והעדר שכנוע והסברה מצד הספקים, שכן אין צורך בחישובים רבים כדי להבין כמה כסף יכול המעבר לווירטואליזציה לחסוך לארגונים רבים.

ומה בישראל? מחר (יום ה'), 22 באפריל, ייערך במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה הכנס השנתי המרכזי בנושא וירטואליזציה, בהפקת אנשים ומחשבים. מנחה הכנס, פיני כהן מחברת המחקר STKI, יציג את תמונת המצב בישראל ומהן המגמות בתחום. לצד הכנס תתקיים תצוגה של כל חברות ה-IT הגדולות בענף, הרואות בווירטואליזציה את אחד התחומים המרכזיים שלהן ב-2010.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שלי זרגרי

    האם אפשר לשלוח פרטים ו/או לינק לסקר המקורי? חיפשתי באתר INFORMATION WEEK אבל לא הצלחתי למצוא אותו. תודה

  2. ישראל פטשניק

    המנמרי"ם מוצפים כל יום בטכנולוגיה חדשה שיותר טוב מהקודמת. וירטואליזציה, SAAS, ענן, וכו אבל אף אחד לא מציג תועלות כלכליות מאף אחד מהפתרונות ישראל פטשניק אסטרטגיה עסקית טכנולוגית

אירועים קרובים