One1 ותקשוב הטמיעו מערכת Pivotal CRM ברכבת ישראל; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת החדשה מספקת תשתית טכנולוגית מלאה לתמיכה במערך השירות ובמוקד הלוגיסטי של רכבת ישראל

One1 השלימה פרויקט להטמעת מערכת Pivotal CRM 6.0 במוקד של רכבת ישראל. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

הפרויקט בוצע במשותף עם חברת תקשוב, המתמחה בעולם המוקדים, ועם ה-IT של רכבת ישראל, במסגרת מערך השירות החדש שהקימה תקשוב ברכבת. המערכת החדשה מספקת תשתית טכנולוגית מלאה לתמיכה במערך השירות ובמוקד הלוגיסטי של רכבת ישראל.

במסגרת הפרויקט הוטמע גם Partner Portal – פתרון המאפשר מדידה והערכת ביצועים של קבלנים חיצוניים והפקת דיווחים על קצב הטיפול, וכן עמידה ביעדים ובלוחות הזמנים של פרויקטים שונים שמבצעת רכבת ישראל.

מערכת Pivotal, המיוצגת בישראל על ידי One1, תאפשר לרכבת ישראל לשפר ולקצר את זמני השירות לנוסעים ואת התקשורת הפנים-ארגונית, בין היתר הודות למיכון מלא של תהליכים שבוצעו עד כה באופן ידני, כמו "תיאום נסיעת נכה".

לדברי עומר סלע, מנהל שירות לקוחות ברכבת ישראל, "החברה מפעילה כיום מעל ל-400 רכבות ביממה, שמספקות שירות ל-54 תחנות נוסעים ברחבי הארץ. ב-2013 בוצעו מעל 45 מיליון נסיעות ברכבת ומספר הנוסעים בה עלה בשנתיים האחרונות ב-25%".

הוא ציין כי "מערכת Pivotal מספקת לנו את התשתית הטכנולוגית הדרושה למערך השירות החדש, באופן המאפשר מענה אישי מהיר ומדויק לכל נוסע ובכל פלטפורמה אפשרית".

ענת סתיו, מנהלת חטיבת פרויקטים ופתרונות תוכנה ב-One1, הוסיפה כי "מערך השירות הוא קריטי עבור ארגון כמו רכבת ישראל. למערכת Pivotal CRM יש סט כלים, גמישות ויכולות אינטגרציה, שסייעו לנו בהתאמת תשתית המידע לצרכי הרכבת ולהגדרת תהליכים חוצי-ארגון במוקד השירות ובמוקד הלוגיסטי. כך הבטחנו את הערך העסקי הנדרש לארגון".

ברנרדו טאוב, סמנכ"ל טכנולוגיות ופתרונות מתקדמים בתקשוב, ציין כי "המערכת תומכת במערך השירות והלוגיסטיקה בעזרת פלטפורמה טכנולוגית, המאפשרת גמישות מרבית לצד חוויית משתמש נוחה והתאמה מרבית לצרכי הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים