האם גוגל תשנה את ג'ימייל?

תמונות שנחשפו באתר Geek.com מראות עיצוב שמזכיר מאוד את מערכת ההפעלה לניידים של החברה, אנדרואיד 4.4

בקרוב בתשלום? ג'ימייל.

גוגל (Google) בוחנת שינויי עיצוב וממשק מוחלטים לשירות הדואר האלקטרוני החינמי שלה, ג'ימייל (Gmail). לפי תמונות שנחשפו באתר Geek.com, גוגל בוחנת עיצוב שמזכיר מאוד את מערכת ההפעלה לניידים שלה בגרסתה הנוכחית, אנדרואיד 4.4, הידועה בשם קיט-קט (KitKat): צלמיות גדולות וצבעוניות יותר, אך גם יותר 'שטוחות' ומודרניות.

אבל השינוי בעיצוב הוא רק חלק מהסיפור. למעשה, גוגל בוחנת שינוי מוחלט של כל סביבת העבודה. הכפתורים, הלשוניות והאפשרויות השונות הוסרו כמעט לחלוטין כדי לספק לתיבת הדואר מראה נקי. אפשרויות ראשיות כמו כתיבת הודעת דואר חדשה, קביעת תזכורת לגבי טיפול בהודעה ושאר האופציות הדומות, הועברו לצד הימני התחתון של המסך כתפריט צידי.

ההחלטה של גוגל למיין חלק מהודעות הדואר באופן אוטומטי תחת לשוניות כמו קידומי מוצרים (Promos), רשתות חברתיות (Social) ועדכונים (Updates), מקבלת חיזוק והיא מתכוונת להוסיף אפשרויות חדשות כמו רכישות (Purchases), כספים (Finances) וטיולים (Travel). עם זאת, בניגוד לעיצוב הנוכחי בו מופרדות ההודעות ומוצגות תחת הלשוניות המתאימות להן, בעיצוב הנבדק הם יחזרו לתזרים הראשי, אך יסומנו באופן אוטומטי בהתאם להקשר שלהן, בדומה לשימוש בתוויות כיום. כך אפשר יהיה לראות בלחיצה אחת את כל ההודעות הקשורות לנושא מסוים.

כמו כן בצידו הימני העליון של המסך ניתן להבחין בסמליל של שירות ההודעות Hangouts שבלחיצה עליו מציג את רשימת החברים ומאפשר לשלוח להם הודעה מידית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים