כבר לא וירטואלי: איגוד הביטקוין הישראלי יצא לדרך

מטרתו של האיגוד, שהשוק אמש (א'), היא "לאפשר למשתמשים להפיק את מרב התועלת מהמטבע הווירטואלי ולפעול לטיפוח קהילת משתמשי הביטקוין בישראל", אמר יו"ר האיגוד, מני רוזנפלד ● כנס הביטקוין הראשון בישראל בהפקת אנשים ומחשבים ובשיתוף האיגוד ייערך ב-27 לפברואר

המטבע הווירטואלי קורם עור וגידים ברחבי העולם, ואמש (א') נעשה עוד צעד שיסייע להטמיע אותו גם בקרב המשתמשים בארץ: איגוד הביטקוין הישראלי יצא לדרך בכנס השקה חגיגי שנערך בקמפוס של גוגל (Google) בישראל. אנשים ומחשבים יערוך את כנס הביטקוין הראשון בישראל, ב-27 לפברואר באווניו בקרית שדה התעופה, בשיתוף האיגוד.

משתתפים רבים הגיעו לכנס ייסוד האיגוד – עמותה ללא כוונת רווח שמטרתה לקדם את השימוש בביטקוין בארץ. בראש האיגוד עומד מני רוזנפלד ויש בו שבעה בעלי תפקידים נוספים: רון גרוס, יונתן רואש, אדן שוחט ונמרוד להבי, שיחד עם רוזנפלד חברים בדירקטוריון; שני משקיפים: יוני אסיא והיועץ המשפטי של האיגוד, עו"ד יהונתן קלינגר; ואריאל הורוביץ, מנהל קהילת הביטקוין בישראל.

רוזנפלד אמר כי "המשתמשים בביטקוין יפיקו מהאיגוד את מרב התועלת ונסייע להם לעשות זאת. אנחנו רוצים לקדם את השימוש של עסקים ויחידים במטבע ובמטבעות דומים נוספים. הביטקוין הוא המפתח לתנועת המסחר החופשי במאה ה-21".

הנהלת איגוד הביטקוין הישראלי. מימין: מימין: נמרוד להבי, יוני אסיא, יונתן רואש, אדן שוחט, רון גרוס, עו"ד יהונתן קלינגר ומני רוזנפלד. צילום: פלי הנמר

הוא ציין ש-"איגוד הביטקוין הישראלי עוסק בכמה תחומים: עבודה מול הרשויות על מנת ליצור מסגרת רגולטורים עבור התחום, כנסת ישראל, אנשי משרד האוצר, הרשות למניעת הלבנת הון, בנק ישראל וכל רשות רלוונטית נוספת. תחום נוסף הוא יצירת מודעות לביטקוין, הפצת מידע והסברה בנושא. כמו כן, נפעל לטיפוח קהילת משתמשי ביטקוין בישראל על מנת שהיא תתגבש ותוכל לפעול באופן חופשי ונרחב. אנחנו נותנים תמיכה וסיוע לעסקים וחברות הפועלים בתחום".

יוני אסיא, משקיף בדירקטוריון איגוד הביטקוין הישראלי. צילום: פלי הנמראיגוד הביטקוין הישראלי חבר בברית הביטקוין העולמית. רוזנפלד ציין כי מדובר ברשת של איגודים ללא מטרת רווח שפועלת ברחבי העולם במטרה לתמוך בביטקוין ולהביא לשיתוף ידע ומשאבים בין הגופים השונים, שפועלים כל אחד בתחומו.

"אי אפשר לדעת מה יהיה היקף השימוש בביטקוין", אמר רוזנפלד. "כיום יש בישראל 200 עסקים שמקבלים את הביטקוין כמטבע. אנחנו מקווים שעד סוף השנה נגיע לאלף בתי עסק. גם את כמות המשתמשים קשה להעריך, ואני מקווה שנגיע עד סוף 2014 לעשרות אלפים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יובל

    בנק ישראל מפחד שכל המבנה הפיננסי המסורתי יקרוס... דבר שיניע שינוי חברתי-פוליטי... זאת כל התורה על רגל אחת

אירועים קרובים