אטיוניטי רכשה את הייז האמריקנית תמורת יותר מ-10 מיליון דולר

הנרכשת מספקת תוכנה בתחום שכפול הנתונים בסביבות סאפ ● המהלך יאפשר לאטיוניטי להתרחב לסביבת SAP HANA ופלטפורמת in-memory, וצפוי לפי החברה להגדיל את המכירות ב-4 מיליון דולר

אטיוניטי הישראלית רכשה את הייז (Hayes Technology Group) האמריקנית, המספקת תוכנה בתחום שכפול נתונים בסביבות סאפ (SAP), תמורת 6.2 מיליון דולר במזומן ובמניות ובתוספת של עד 4.2 מיליון דולר בעבור השגת יעדי רווחיות ומכירות במהלך השנתיים הקרובות.

הפתרונות של הנרכשת מתמקדים בסביבת סאפ. מוצר הדגל שלה הוא Gold Client, פתרון תוכנה המספק יכולת לשכפול נתוני סאפ. הפתרון מאפשר למשתמשים לשכפל ולהעביר כמויות גדולות של נתונים מיישומים ומחסני נתונים של סאפ לסביבות אחרות ובינם לבין עצמם.

מאטיוניטי נמסר כי "הרכישה מחזקת את מעמדה של החברה כספקית תוכנה בתחום שכפול נתוני Big Data, המציעה מגוון פתרונות המאפשרים גישה לנתונים, שיתוף והפצה על פני פלטפורמות IT הטרוגניות במרכזי נתונים ארגוניים ובסביבות ענן". עוד נמסר כי הרכישה מאפשרת לאטיוניטי להרחיב את פתרונותיה גם לשוק הגדול של הענקית הגרמנית, כולל לסביבת SAP HANA ופלטפורמת in-memory, המיועדת לענות על הביקוש הגדול לניתוחי נתונים בזמן אמת.

שמעון אלון, יו"ר ומנכ"ל אטיוניטישמעון אלון, יו"ר ומנכ"ל אטיוניטי, מסר כי "הרכישה תביא לנו חשיפה לשוק הגדול של סאפ ותיצור סינרגיה עם פעילויות שכפול הנתונים ההטרוגניים, העברת קבצים וטכנולוגיות הענן שלנו. בכך היא תספק יכולת לתמוך במרכזי נתונים בארגון ובענן".

מתיו הייז, נשיא, מייסד ו-CTO של הנרכשת, אמר כי "לאור הגידול במכירות SAP HANA, אנו מאמינים שזהו הזמן המיטבי עבורנו לשלב את הפתרון שלנו עם הפלטפורמה של אטיוניטי, גורם מוביל בטכנולוגיית טעינה ושכפול נתונים בזמן אמת. שילוב פתרונות משלימים יאפשר לנו להציע סל שלם של מוצרים ללקוחות הענן ו-Big Data".

אטיוניטי צופה שתרומתה של הייז למחזור ההכנסות השנתי שלה בשנת 2014 תסתכם בכ-4 מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים