טכנולוגיה חדשה תאפשר עריכת סרטים בגוגל פלוס

כניסיון נוסף להתבדל מפייסבוק, גוגל השיקה טכנולוגיה ליצירת סרטים מסרטונים ותמונות שמעלים משתמשים לרשת החברתית שלה ● על פי החברה, מדי חודש מבקרים 300 מיליון משתמשים בדף הבית של גוגל פלוס

גוגל (Google) הציגה אמש (ג') טכנולוגיה חדשה שמאפשרת לערוך סרטים מסרטונים ותמונות שמעלים המשתמשים לגוגל פלוס (+Google). הצעד מתפרש כניסיון נוסף לבדל את הרשת החברתית שהשיקה גוגל לפני שנתיים מפייסבוק (Facebook) המצליחה, שמונה כבר 1.15 מיליארד משתמשים.

על פי גוגל, מדי חודש מבקרים 300 מיליון משתמשים בדף הבית של הרשת החברתית שלה, בהשוואה ל-190 מיליון בחודש מאי, ובכל שבוע מעלים אליה המשתמשים 1.5 מיליארד תמונות.

"אנחנו לא מסתפקים בתפקיד של שירות שיתוף. אנו רוצים להיות הארכיון של החיים שלכם", אמר ברדלי הורוביץ, סגן נשיא לניהול מוצר המופקד על גוגל פלוס. הורוביץ דיבר במסיבת עיתונאים שערכה גוגל בסן פרנסיסקו לרגל ההשקה של הטכנולוגיה החדשה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסף

    עדיין חושב שקורסים מצוינים כמו אפטראפקטס/ פרמייר וכו' עדיפים, מציע לנסות לבדוק את הקורסים השווים של אתר אסכולי החדש ASKOLI כל הקורסים באתר במחיר אחד! בשיטת צפו כפי יכולתיכם! מומלץ! http://www.askoli.co.il

אירועים קרובים