שמידט דוחה את טענותיו של אליסון לגבי השימוש בג'אווה באנדרואיד; קורא לרפורמה בחוקי הפטנטים

מנכ"ל אורקל טען שהשימוש של גוגל בג'אווה במסגרת אנדרואיד "מרושע בהחלט" ● יושב ראש גוגל כתב בתגובה, כי הטענות אינן נכונות, וציטט בהקשר זה פסק דין של בית משפט אמריקני ● הוא אף קרא לשנות את חוקי הפטנטים וכתב, כי "פטנטים נועדו להגן על המצאות ולא לעצור פיתוח של רעיונות חדשים וטכנולוגיות"

אריק שמידט. עזב את גוגל סופית. צילום: קובי קנטור ז"ל

לארי שמידט, יו"ר גוגל (Google), מגן על מנכ"ל החברה ואומר שהטענות של לארי אליסון, מנכ"ל אורקל (Oracle), לפיהן השימוש של החברה בשפת ג'אווה (Java) באנדרואיד (Android) הוא לא דבר בסדר לעשותו אינן נכונות.

אליסון טען לפני מספר שבועות, כי לארי פייג' עשה מעשים "מרושעים בהחלט" (Absolutely evil – בניגוד לסיסמה של גוגל, Don't do evil). זאת, מאחר שעל אף שנושא השימוש של גוגל בג'אווה במערכת ההפעלה אנדרואיד עדיין נדון בבתי המשפט בארצות הברית, גוגל עדיין עושה זאת.

שמידט פרסם בתגובה הודעה בגוגל פלוס (+Google) בה כתב שעל אף שגוגל לא מעוניינת לנהל דיונים פומביים עם חברות אחרות, "הטענות של אליסון על כך שגוגל נטלה דברים מחברות אחרות פשוט אינן נכונות. זו אינה רק עמדתי – זהו פסק דין של בית משפט מחוזי בארצות הברית".

לאחר שציטט את פסק הדין הזכיר שמידט את הקריאות לרפורמה בחוקי הפטנטים וציין, כי "פטנטים נועדו להגן על המצאות ולא לעצור פיתוח של רעיונות חדשים וטכנולוגיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים