נשיא המדינה: "אנשי ווייז מראים לנו את הדרך ומעוררים את המחשבה"

הנשיא פרס בירך את מנהלי ועובדי ווייז על עסקת הרכישה על ידי גוגל ואמר, כי הם חלק מ-"המורשת הקשה והגדולה שעומדת בבסיס היכולות האינדיבידואליות שישראל מלאה בהן" ● פרס הצטרף לשורה של בכירים שבירכו על האקזיט הענק, בהם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ששוחח עם מנכ"ל החברה ואמר לו ש-"העליתם שוב את ישראל על מפת הטכנולוגיה העולמית ואתם תורמים לקופת המדינה" ● שר המדע, יעקב פרי, הביע תקווה שווייז "תמשיך את עשייתה והצלחתה כאן, בישראל, בלי 'לחשב מסלול מחדש'"

"אנשי ווייז (Waze) לא הסתפקו במה שיש – הם מראים לנו את הדרך ומעוררים את המחשבה", כך אמר נשיא המדינה, שמעון פרס, בהתייחסו למכירת החברה לגוגל (Google) תמורת 1.1 מיליארד דולרים, עליה הודיעה ענקית האינטרנט אתמול (ג'). פרס בירך את אנשי ווייז בדברים שאמר הבוקר בכנס הסייבר של סדנת יובל נאמן ואמר, כי הם חלק מ-"המורשת הקשה והגדולה שעומדת בבסיס היכולות האינדיבידואליות שישראל מלאה בהן".

"הגויים שואלים אותי: מה התרומה הגדולה ביותר של היהודים לעולם?", אמר פרס. "תשובתי היא אי שביעות רצון. נולדנו להיות אי שבעי רצון. אנחנו תמיד חושבים שיש מה לשפר ולעשות. אם יהודי הופך שבע רצון, אני מטיל ספק ביהדותו".

נשיא המדינה מצטרף בכך לשורה של בכירים שבירכו את אנשי ווייז בעקבות הרכישה. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התקשר אמש למנכ"ל החברה, נועם ברדין, ואמר לו: "מזל טוב – הגעתם ליעד. העליתם שוב את ישראל על מפת הטכנולוגיה העולמית ואתם תורמים לקופת המדינה".

שר הכלכלה והמסחר, נפתלי בנט, אמר בכינוס של לשכת המסחר ישראל-אמריקה, כי "ווייז זה כל מה שישראלי – צנועים, קשובים ללקוחות, עובדים קשה, יודעים לחשב מסלול מחדש כשצריך". בנט הוסיף שהוא "מצדיע למייסדים ולמנהלים של ווייז על החלטתם להשאיר את החברה בישראל".

בין המברכים היה גם שר המדע, הטכנולוגיה והחלל, יעקב פרי, שאמר ש-"אנשי ווייז הציבו את תעשיית הפיתוח הישראלית שוב בקדמת הבמה העולמית, עם רעיון פורץ דרך שהפך להצלחה גלובלית. הם עשו זאת בזכות ההתמדה, המקוריות והחדשנות הישראלית הכל כך מאפיינת". הוא קרא לעסקת הרכישה של החברה על ידי גוגל "גאווה אמיתית למדינה ולתעשייה הטכנולוגית כולה". "כולי תקווה שתמשיכו את עשייתכם והצלחתכם כאן, בישראל, בלי 'לחשב מסלול מחדש'", הוסיף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים