אדיר אורן, BICS: "מערכות ה-ERP הקיימות מתרחבות"

"יש שתי מגמות בעולם ה-ERP: הרחבות של פרויקטים קיימים, על ידי הוספה של מודולים חדשים ושדרוג מודולים קיימים, ועלייה בכמות פרויקטים בתחום ה-Best Practice", אמר אורן, מייסד ומנכ"ל החברה ● לדבריו, "ה-HANA הוא תחום חדש, גדול ומאוד מעניין - לסאפ, ללקוחות הארגוניים ולספקי שירותים מקצועיים, כמונו"

"אנחנו עדים לשתי מגמות בעולם ה-ERP: הרחבות של פרויקטים קיימים, על ידי הוספה של מודולים חדשים ושדרוג מודולים קיימים, ועלייה בכמות פרויקטים בתחום ה-Best Practice", כך אמר אדיר אורן, מייסד ומנכ"ל BICS.

אורן דיבר ברב שיח שנערך לקראת כנס משתמשי סאפ (SAP) בישראל, ISUG 2013, שייערך במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה ביום ד' הבא, 1 במאי, בהפקת אנשים ומחשבים.

לדבריו, "ה-HANA הוא תחום חדש, גדול ומאוד מעניין – לסאפ, ללקוחות הארגוניים ולספקי שירותים מקצועיים, כמונו. BICS יישמה פתרונות In Memory עוד במוצרי הדור קודם של סאפ, באמצעות ה-BW Accelerator, ואנחנו מבינים את חשיבות הטכנולוגיה עבור לקוחות ארגוניים הנדרשים לטפל ב-Big Data, תוך שהם חייבים זמני תגובה מהירים וטובים. זאת, על מנת לענות על צרכי המשתמשים השונים ובשל הצורך לעמוד ביעדים העסקיים".

"המענה נדרש גם עבור משתמשי מערכת תפעוליים, שצורכים את הדו"חות ברמת תחקור פרטנית וממוקדת מתוך מערכת ה-ECC עצמה", אמר אורן. "פתרון ה-HANA מספק פתרונות לכל אותם צרכני BI ו-ECC כאחד". הוא הוסיף, כי "מצד השירותים המקצועיים, אין ספק שזוהי טכנולוגיה חדשה שצריכים להיכנס אליה, להבין אותה ולייעץ וללוות את הלקוחות ביישום שלה".

אורן ציין ש-"ה-EPM הינו אחד התחומים החזקים אצלנו בחברה ומאוד מפותח בקרב לקוחות ה-BI וניהול הביצועים. כיום, תחום זה מתחיל משלבי ניתוח הנתונים הניהוליים בארגון, החל מדו"חות BI על ידי כלי ביזנס אובג'קטס (Business Objects) השונים, עבור בשלב התכנון בחברה וכלה בעולם המדדים והאסטרטגיה הארגונית".

כלל הנתונים הללו, ציין, "מוצגים על ידי לוחות מחוונים ניהוליים ומספקים תמונה של 360 מעלות על כלל פעילויות החברה: יעדים וביצועים, תכנון ותחקור הנתונים עצמם. זאת, כאשר האחד מזין את השני. כמובן שניהול הסיכונים וההלימה לתקנות ולרגולציות (GRC) נכנסים בתמונה. כך ארגון יכול לקבל מידע ולנהל את הסיכונים העסקיים שלו עם כלים אנליטיים".

הירשמו ל-ISUG 2013 – כנס משתמשי סאפ בישראל, בהפקת אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים