ערן ברק, אתגר השקעות ופיתוח: "חברות נדל"ן מגלות צורך גובר והולך בתשתיות של חברי מחשב"

"הסיבה לכך היא הרצון של ארגונים לחסוך בעלות ההקמה של הדטה סנטר או הצורך בהקמת אתר גיבוי", אמר ברק, סמנכ"ל החברה, המהווה חברת הנדל"ן של קבוצת אחזקות צור-שמיר ● הוא ציין ש-"מיחשוב הענן מסייע לקידום המגמה הזו" ● עוד אמר ברק, כי "בקיץ הקרוב נקים דטה סנטר בראש העין, בשטח של שני קמ"ר"

ערן ברק, סמנכ"ל אדגר השקעות ופיתוח, חברת הנדל"ן של קבוצת אחזקות צור-שמיר. צילום: קובי קנטור

"חברות נדל"ן מגלות צורך גובר והולך בתשתיות של חדרי מחשב. הסיבה לכך היא הרצון של ארגונים לחסוך בעלות ההקמה של הדטה סנטר או הצורך בהקמת אתר גיבוי. מיחשוב הענן מסייע לקידום המגמה הזו", כך אמר ערן ברק, סמנכ"ל אדגר השקעות ופיתוח, חברת הנדל"ן של קבוצת אחזקות צור-שמיר.

ברק אמר את הדברים בראיון שנערך במסגרת כנס פורום C3 של אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה ברומא במלאות 15 שנים לפורום.

רז דרבי, מנכ"ל מפעיל. צילום: פלי הנמרלדבריו, "בימים אלה, החברה נכנסת לתחום של הקמה ותפעול של מתקני מיחשוב ודטה סנטרים בארץ ובעולם. בקיץ הקרוב נקים מתקן בראש העין, בשטח של שני קמ"ר".

"הצפי שלנו הוא ש-2013 תהיה שנה של שינוי חשיבתי בכל הקשור לעולם התשתיות", הוסיף ברק. "ארגונים יבינו שיש להעביר את עולם התשתיות למי שמתעסק בזה ומומחה בזה. כך המנמ"ר יוכל לעסוק בטכנולוגיות האמיתיות".

"שוק ההדפסה מתכווץ, אולם מפעיל תצמח"
רז דרבי
, מנכ"ל מפעיל, אמר ש-"2012 הייתה שנה טובה לחברה. בתחומי הליבה שלנו צמחנו ב-20%. בשנה מאתגרת, זה הישג לא פשוט". דרבי ציין שאותם תחומי ליבה "מצויים בעולם פתרונות הפלט הארגוניים ובעולם שירותי ציוד המיחשוב".

"בנוסף, נכנסנו לתחומים חדשים בתחומי הפלט המקצועי, שנותן מענה לארגונים שפעם יצאו החוצה וכיום, על בסיס פתרון יחסית לא יקר, הם יכולים לקבל מחיר, שירות וגמישות תפעולית", הוסיף דרבי. "המגמה הזו, שהחלה ב-2012, תמשיך ב-2013. אנחנו צופים השנה המשך צמיחה משמעותי, שזה דבר די ייחודי בשוק ההדפסה, שבסך הכול מתכווץ. הצלחנו לייצר במפעיל צמיחה חריגה וייחודית על בסיס השירות ושימת הלקוח במרכז".

שריג צור, מנכ"ל אנקור. צילום: פלי הנמרשריג צור, מנכ"ל אנקור, אמר ש-"2012 הייתה שנה מאתגרת אך למרות זאת צמחנו והרחבנו משמעותית את תחום ההגנה על המידע מבוסס פתרונות נט-אפ (NetApp), קומוולט (CommVault) ואקטיפיו. הגדלנו משמעותית את הפעילות בתחום הווירטואליזציה, עם יותר מ-400 פרויקטים בתחום זה ובתחום האיחסון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים