גילי שלזינגר, סמנכ"לית One1: "ה-Big Data היה אמור לפרוץ ב-2012 – ויגדל ב-2013"

"השוק צריך להתרגל ל-Big Data, וייקח שנה-שנתיים עד שהוא יבין את הפתרונות בתחום", אמרה שלזינגר בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריה, "הלקוחות הארגוניים מפנימים את החשיבות של שירותי ערך מוסף בניגוד לעבר, אז היו נוהגים לקחת גולגולת מפה וגולגולת משם" ● "ארגונים שישכילו לספק ערך מוסף אמיתי - יצליחו", ציינה

"2013 תהיה שנה מאתגרת. ה-Big Data, שהיה אמור לפרוץ כבר ב-2012, יתפוס תאוצה בגדול ב-2013. השוק צריך להתרגל אליו, וייקח שנה-שנתיים עד שהוא יבין את הפתרונות בתחום", כך אמרה גילי שלזינגר, סמנכ"לית One1.

שלזינגר אמרה את הדברים בראיון שהתקיים בכנס פורום C3 של אנשים ומחשבים שנערך באחרונה ברומא, לציון 15 שנים להקמתו.

לדבריה, "הלקוחות הארגוניים מפנימים את החשיבות של שירותי ערך מוסף בניגוד לעבר, אז היו נוהגים לקחת גולגולת מפה וגולגולת משם. ארגונים שישכילו לספק ערך מוסף אמיתי – יצליחו".

היא ציינה ש-"יש חטיבה ב-One1 שמטפלת בנושא, על בסיס פתרונות גרינפלאם (Greenplum) של EMC. בהתבסס על המכרזים שזכינו בהם ב-2012 אנחנו רוצים לעבור לאספקת שירותי מיקור-חוץ על בסיס שירותים מנוהלים. בצורה זו נמדדים על פי תפוקות".

"זה מצב של Win-Win, גם לנו וגם ללקוחות", ציינה שלזינגר. "הלקוחות הקיימים עוברים לחוזים של שירותים מנוהלים, על בסיס SLA (ר"ת הסכם רמת שירות). זה מאפשר ללקוח לקבל ארגון עם גב, מתודולוגיה ואחריות מלאה. אנחנו, כספק, מקבלים ישות ניהולית, ויכולים לתגמל את העובדים טוב יותר, כך שירגישו שייכות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים