ארצות הברית: נסללה הדרך לשירותי אינטרנט נרחבים יותר בטיסות

הרשויות בארצות הברית קיצרו את משך הזמן הנדרש לקבלת האישורים הנחוצים לשירותים הללו בכמחצית ● רשות התקשורת הפדרלית מסרה, כי הכללים החדשים נועדו להגביר את התחרות בשוק שירותי האינטרנט בטיסות ולקדם "זמינות נרחבת של הגישה לאינטרנט לנוסעים במטוסים" ● עם זאת, לא שונו הכללים שאוסרים על שימוש בטלפונים ניידים בטיסות

רשות התקשורת הפדרלית (FTC) של ארצות הברית סללה את הדרך לאימוץ נרחב יותר של שירותי אינטרנט בטיסות, לאחר שקיצרה את משך הזמן הנדרש לקבלת האישורים הנחוצים בכמחצית.

הכללים החדשים נועדו להגביר את התחרות בשוק שירותי האינטרנט בטיסות ולקדם "זמינות נרחבת של הגישה לאינטרנט לנוסעים במטוסים", על פי ההודעה שפורסמה בסוף השבוע מטעם ה-FTC. זאת הודות לנהלים פשוטים יותר לקבלת רישיונות.

עוד נכתב בהודעה, כי חברות התעופה יוכלו לבחון מערכות שעומדות בתקני הרשות, לוודא שהן לא יוצרות הפרעות למערכות של המטוסים ולקבל אישור ממינהל התעופה הפדרלי (FAA).

מה-FAA נמסר, כי "המאמצים של ה-FCC לגבש תקנים יסייעו לפשט את התהליך" שבמסגרתו מתקינות חברות תעופה אמצעים לגישה לאינטרנט במטוסיהן.

"היעד הוא לקצר בשיעור של עד 50% את משך הזמן שנדרש כדי לטפל בבקשות", ציין ג'וליוס גנשובסקי, יושב ראש ה-FCC, בהודעה נפרדת.

עם זאת, אין שינוי במדיניות שאוסרת על שימוש בטלפונים סלולריים במטוסים. זאת מחשש להפרעות לתקשורת עם מגדלי הפיקוח שעל הקרקע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים