דיווחים: אפל מפתחת iPhone התואם לרשת ה-CDMA של ורייזון

לדברי אנליסטים, זה היה רק עניין של זמן, עד שיגיע iPhone גם לוורייזון, מאחר שהרשת שלה איכותית יותר מזו של AT&T ויש לה גם בסיס לקוחות גדול יותר

לפי דיווחים שהופיעו באתר הוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), אפל (Apple) מפתחת ככל הנראה iPhone התואם לרשת CDMA, שיוכל להימכר על ידי ספקית הסלולר האמריקנית הגדולה ביותר, ורייזון (Verizon). בכך תסתיים הבלעדיות של AT&T על מכירת מכשירי ה-iPhone בארה"ב.

לפי מקור המקורב לנושא, חברה טאיוונית בשם Pegatron, שסירבה להגיב לידיעות – תתחיל לשלח את המכשיר החל מהשנה הבאה. אותו מקור לא יכול לאשר האם המוצר מיועד לוורייזון.

הדור הנוכחי של מכשירי iPhone תואם לרשתות GSM, הפרושות ברוב אזורי העולם, אך עדיין יש מפעילות גדולות בעולם המפעילות רשתות בטכנולוגיית CDMA, כמו ורייזון וספרינט-נקסטל (Sprint Nextel) האמריקניות, מפעילות בסין, בדרום קוריאה ובאמריקה הלטינית, וגם פלאפון הישראלית, שרוב מנוייה עדיין פעילים על רשת ה-CDMA.

השמועות על מכשיר iPhone שיושק בוורייזון רוחשות ברשת כבר מזה זמן. לדברי אנליסטים, זה היה רק עניין של זמן, עד שיגיע iPhone גם לוורייזון, מאחר שהרשת שלה איכותית יותר מזו של AT&T ויש לה גם בסיס לקוחות גדול יותר. ההערכה היא שהמכשיר יגיע לוורייזון בתחילת 2011.

דובר של אפל אמר שהחברה אינה מגיבה לשמועות. גם ורייזון סירבה להגיב.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Gabrie

    אני מתאר לעצמי מה היה שם..... אנשי VERIZON אכלו את הלב בראותם את לקוחותיהם אצים רצים לעבר האיפון הנחשק ועניהם רואות וכלות....מהרה אזרו חילם והתחננו לפתחי APPLE למען ירשו להם למכור את האיפון.......3 שנים שיטו בהם......עד שהסכימו.

אירועים קרובים