המתחרה של סירי: היישום הקולי אינדיגו למכשירי אנדרואיד וחלונות פון – בחינם

Artificial Solution הציגה בתערוכת המובייל את אינדיגו, שפועל כמעט כמו סירי – שואלים שאלה, והעוזרת הקולית אינדיגו תיתן תשובה ● היישום מאפשר לקבוע פגישות, לפתוח יישומים, להקריא ולשלוח אימיילים או פוסטים לרשת חברתית – ולהיות זמין בפלטפורמות שונות באמצעות חשבון אחד מסונכרן ● על פי החברה, היישום יהיה זמין בקרוב גם בחנות היישומים של אפל

מתחרה נוסף על הקול שלכם: Artificial Solution השיקה בתערוכת הסלולר MWC את שירות אינדיגו, בעל תפקוד דומה לזה של העוזרת הקולית סירי (Siri) של אפל (Apple) ו-Google Now של גוגל (Google), שיתאים למכשירי אנדרואיד (Android), חלונות פון 8 (Windows Phone 8) וגם לדפדפן. ומה שעוד יותר טוב – הוא חינמי.

אינדיגו פועל כמעט כמו סירי – שואלים שאלה, והעוזרת הקולית אינדיגו תיתן תשובה. בנוסף, יישום אינדיגו מאפשר לקבוע פגישות, לפתוח יישומים, להקריא ולשלוח אימיילים או פוסטים לרשת חברתית. שלא כמו סירי, כאמור, אינדיגו זמין לפלטפורמות שונות ואף מאפשר להשתמש בחשבון אחד ולסנכרן בין כולן. למשל, פגישה שתיוצר במכשיר חלונות פון תוצג ותוטמע גם בטאבלט אנדרואיד, כמו גם היסטוריית השאלות הקודמות שנעשתה על מכשיר כלשהו. בהודעת החברה נכתב, כי השירות יתאפשר בשפות רבות, אך הן לא צוינו. עברית, כמובן, לא תהיה בין השפות הראשונות ביישום.

היישום נראה נקי ופשוט, ולפי דיווחי הנסיינים פעל היטב גם על רקע רעשים סביבתיים גדולים. הוא יהיה זמין בחנות היישומים של חלונות פון 8 ושל אנדרואיד וגם באמצעות הדפדפן, ועל פי החברה בקרוב גם בחנות היישומים של אפל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גבי גפן

    יש קישור לאתר הפרוייקט / החברה? משהו?

אירועים קרובים