גוגל פלוס: מספר המשתמשים נסק ל-540 מיליון, עלייה של 40% בתוך חודשים ספורים

"הקהילה של משתמשי גוגל פלוס גדלה במהירות רבה יותר ממה שיכולים היינו לדמיין אי פעם", ציין ויק גונדוטרה, סגן נשיא בכיר בגוגל ● החברה אף השיקה שיפורים ברשת החברתית, בעיקר בתמונות ובסרטוני הווידיאו, אותם היא מבקשת להפוך לספינת הדגל של גוגל פלוס

מספר המשתמשים בחודש בגוגל פלוס (+Google) זינק מ-390 מיליון ל-540 בתוך חצי שנה – עלייה של כ-40%. כך מסרה גוגל (Google) בבלוג הרשמי של החברה. ויק גונדוטרה, סגן נשיא בכיר בגוגל, כתב כי "הקהילה של משתמשי גוגל פלוס גדלה במהירות רבה יותר ממה שיכולים היינו לדמיין אי פעם". בתחילת השנה, יצוין, עמד מספר המשתמשים על 343 מיליון, אשר מיקמו את הרשת החברתית במקום השני אחרי פייסבוק (Facebook).

מדי שבוע, כך על פי הודעתו של גונדוטרה, מועלות לרשת החברתית יותר מ-1.5 מיליארד תמונות. נתון זה מצטרף לעובדה כי ענקית האינטרנט שיפרה באחרונה את שירותי התמונות וסרטוני ושיחות הווידיאו, מתוך מטרה להפוך אותם לספנית הדגל של הרשת החברתית שלה.

על פי דיווח באתר PC World, השמירה, הארגון, העריכה והשיתוף של התמונות והסרטונים ברשת שופרו. כך, למשל, האפליקציה של גוגל פלוס ל-iOS תגבה את התמונות והסרטונים למכשיר מיד עם הצילום. גוגל אף מבקשת לנצל את המומחיות שלה בחיפוש כדי לסייע למשתמש למצוא מהר יותר את התמונה הספציפית שהוא מבקש. אפשרות החיפוש בגוגל פלוס מזהה מעתה יותר מ-1,000 אובייקטים, כולל שקיעה וזריחה, למשל.

שיפור נוסף שגוגל מציעה נמצא ב-Hangouts לאנדרואיד (Android): הוא כולל מעתה תמיכה בשיתוף מיקום ובהודעות SMS. גונדורה כתב כי "כך ניתן לשלוח ישירות מפה של המקום בו אתה נמצא, במקום להקליד ולחפש כתובת, וניתן לבצע את המשלוח מאפליקציה אחת, במקום להחליף אפליקציות". עוד אלמנט שנוסף ל-Hangout הוא האפשרות לצפות בשיחות הווידיאו במסך בגודל מלא – הן במכשירים ניידים והן במחשבים אישיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים