מוזילה חוגג יומולדת 15

ארגון הקוד הפתוח חגג את האירוע על ידי השקת דף מיוחד בו הוא מציג 15 עובדות שקשורות אליו, שכוללות לצד ציוני דרך חשובים גם כמה הישגים ופעילויות של הארגון ● "אנחנו חוקרים טכנולוגיות חדשות, נכנסים לתחומים חדשים ומגיעים למשתמשים חדשים מדי יום", נכתב בדף החגיגי

הקץ לבדידות. מוזילה

מוזילה (Mozilla) חוגג בימים אלה 15 שנים להקמתו. ארגון הקוד הפתוח, שעומד מאחורי הדפדפן הפופולרי פיירפוקס (Firefox) – ובאחרונה גם מאחורי מערכת ההפעלה לטלפונים חכמים, Firefox OS – מונה את שנותיו מהשקת הדפדפן נטסקייפ (Netscape) ב-31 במרץ 1998. לצעירים מביניכם נציין, כי אז עדיין נקרא פרויקט מוזילה. כך, כדי לחגוג את האירוע, השיק הארגון דף מיוחד בו הוא מציג 15 עובדות שקשורות אליו, שכוללות לצד ציוני דרך חשובים גם כמה הישגים ופעילויות של הארגון.

מוזילה הוא ארגון שפועל כמעט לחלוטין בזכות מתנדבים ותרומות. באותו דף הוא מבקש להמשיך ולשתף איתו פעולה, וקורא לאנשים שתחום האינטרנט קרוב לליבם להצטרף באחת מכמה דרכים – החל מתרומה לפיתוח, דרך יצירת תוספים וכלה בתרומת תכנון ויזואלי למוצרים השונים.

"מוזילה קיים כדי לקדם פתיחות, חדשנות והזדמנויות באינטרנט. אנחנו עושים את זה מזה 15 שנים. 15 העובדות שציינו מציעות מבט אל מי שאנחנו, כולל כמה מההישגים וציוני הדרך הגדולים ביותר שלנו. אבל במובנים שונים רק התחלנו – אנחנו חוקרים טכנולוגיות חדשות, נכנסים לתחומים חדשים ומגיעים למשתמשים חדשים בכל יום", נכתב בדף המיוחד לאירוע.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים