נשים ומחשבים: שלי חזם, למינר

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: שלי חזם, כותבת טכנית ב-למינר

שלי חזם, כותבת טכנית ב-למינר.

שם ותפקיד: שלי חזם, כותבת טכנית (Technical writer) בלמינר.

ותק בחברה: פחות משנה.

תפקידים קודמים: עבדתי ככותבת טכנית למעלה מ-25 שנה. את הקריירה התחלתי בתעשיית הנשק, ולאחר מכן עברתי לחברת עיצוב ורישום ממוחשב (CADD), שם ניהלתי לראשונה צוות. מאז, עבדתי במרחב האבטחה של סטארט-אפים ככותבת יחידה; ב-ForeScout Technologies התחלתי לבדי ועם הזמן פיתחתי והובלתי צוות של שמונה כותבים נוספים. בהמשך דרכי עבדתי כחלק מצוות גדול יותר במיקרוסופט.

חינוך וצבא: יש לי תואר ראשון בעיתונאות מאוניברסיטת טמפל בפילדלפיה. עליתי לארץ בשנות ה-20 לחיי מניו יורק, לכן לא שירתי בצבא, אך שני הילדים שלי שירתו בחיל האוויר, ואני מאוד גאה בהם.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? בארצות הברית עבדתי בתעשייה אחרת לגמרי. המעבר שלי לטכנולוגיה ניזון משילוב של מזל, מיומנויות נכונות ומהצורך לעבוד. כשהגעתי לארץ, קיבלתי הזדמנות לעבוד ככותבת טכנית בתעשיית הנשק ומשם זה התגלגל. התואר שלי בעיתונאות העניק לי יכולות שהכרחיות למקצוע, כמו כישורי כתיבה טובים, היכולת ללמוד במהירות ולשאול את השאלות הנכונות, סקרנות ויכולת הקשבה.

האם לדעתך יש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני לא מרגישה שיש אפליה. אני בהחלט חוויתי וצלחתי תרחישים מאתגרים, אבל מעולם לא חשבתי שהסיבה ליצירת אתגרים האלו היא שאני אישה.

האם נתקלת באופן אישי באפליה נגדך בענף על רקע היותך אישה? לא חוויתי אפליה. אוסיף כי הייתה לי גם חוויה נהדרת כאם עובדת בישראל, ואני מרגישה שתרבויות החברה מבינות את החשיבות של זמן משפחתי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים