יום בחיי: אנה טרבונקו, קליק ישראל

טרבונקו היא מנהלת פרויקטים ומפתחת BI בקליק ישראל ● החיבור שלה לתחום ה-BI הוא מיוחד במינו, ובזמנה הפנוי טרבונקו גם משחקת כדורעף חופים - איך נראה יום בחייה?

אנה טרבונקו, מנהלת פרויקטים ומפתחת BI בקליק ישראל.

אנה טרבונקו, בת 27, תושבת אריאל, בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול ותואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת אריאל. היא התחילה את דרכה המקצועית בתור מהנדסת פרויקטים בחברה לייעוץ לוגיסטי, ומהר מאוד הבינה שזה לא התחום שהיא אוהבת.

לחברת קליק ישראל (Qlik Israel) – המספקת שירותי BI על פלטפורמת Qlik ומוצרים נלווים – היא הגיעה לאחר שחיפשה הכשרה בתחום ה-BI והתקבלה ל-Bootcamp של החברה. אחרי שהצטיינה בקורס, היא התקבלה לעבודה כמפתחת ומטמיעת פרויקטים במחלקת Professional Services של החברה.

"זו בהחלט הייתה ההחלטה הטובה ביותר שעשיתי", סיפרה טרבונקו. "אני מאוד אוהבת את תחום ה-BI , אליו נחשפתי לראשונה כחלק מהתואר, והתחברתי אליו מאוד. אני נהנית לכתוב קוד, ואוהבת את עיצוב ממשק המשתמש (UI), אני אוהבת להיות זו שעוזרת לעסק לראות מה עומד מולו בצורה הטובה ביותר, לקדם אותו ולסייע לו לקבל החלטות עסקיות נכונות בזמן אמת".

היא המשיכה וסיפרה: "במסגרת תפקידי אני מפתחת מודלים לניתוח נתונים אצל הלקוחות, בהתאם לצרכים שלהם ועל בסיס אפיון של כל עולמות התוכן הרלוונטיים להם. כך אני מאפשרת להם לקבל החלטות עסקיות מבוססות דאטה".

לדבריה, "העבודה בחברת קליק, המובילה את שוק ה-BI והאנליטיקה בישראל, היא דינמית ומשתנה בין לקוח ללקוח. לדוגמה, סופר פארם ויוחננוף הם לקוחות שאני עובדת אצלם על בסיס קבוע, ואני יכולה לומר שאני לומדת ומתפתחת בעבודה מולם כל הזמן. מדובר בעבודה עצמאית שמצריכה שליטה מקצועית ולא פחות חשוב מזה, גם הבנה עסקית, ואני מרגישה אחריות רבה בכך שאני מנהלת את הפרויקטים לבד ומציעה להם פתרונות שמקנים להם יתרונות עסקיים רבים. עובדה זו יכולה לקדם אותי מקצועית גם בעתיד, וזה אחד הדברים שאני שואפת אליהם – להמשיך ולהתפתח בעבודה".

בזמנה הפנוי, אנה משחקת כדורעף חופים דרך מועדון כדורעף בתל אביב.

אנה טרבונקו, מנהלת פרויקטים ומפתחת BI בקליק ישראל, בפגישת אפיון אצל הלקוח.

אנה טרבונקו, מנהלת פרויקטים ומפתחת BI בקליק ישראל, בפגישת אפיון אצל הלקוח. צילום: יח"צ

כך נראה יום טיפוסי בחייה

6:30 – משתדלת לקום מוקדם יותר, אבל לפעמים מתקשה. אני מתעוררת ומתארגנת לעבודה בזריזות, כדי להגיע לאחד הלקוחות שלי. בימים שאני נוסעת ל-יוחננוף, יש לי נסיעה די ארוכה לרחובות, לכן אני מתארגנת על ירקות לנשנוש וכוס טרמית גדולה ושותה את הקפה בדרך, כשהתחנה 99FM ברדיו מלווה אותי ברקע.

8:30 – אני מגיעה למשרד של הלקוח, מברכת את הנמצאים ב'בוקר טוב' (חשוב 😊) ובמידה שאין לי פגישות על הבוקר, אני יושבת עם עובדים אחרים בחברה. אנחנו מכינים ארוחת בוקר קלילה עם קפה נוסף במרפסת, מול נוף מהמם, וקצת משתפים על החיים עצמם. גם כשאני אצל לקוחות, למרות שאני לא עובדת שלהם, אני עדיין מרגישה אווירה של משפחה.

אצל הלקוח, בהפסקת קפה עם נוף. אנה טרבונקו, מנהלת פרויקטים ומפתחת BI בקליק ישראל.

אצל הלקוח, בהפסקת קפה עם נוף. אנה טרבונקו, מנהלת פרויקטים ומפתחת BI בקליק ישראל. צילום: יח"צ

9:00 – עוברת על המשימות, עונה למיילים ומתחילה את היום בפגישת סטטוס עם מוטי – מנהל הסחר מולו אני עובדת בפרויקט. ביחד אנחנו מתעדפים את המשימות הנדרשות להיום, למשל: אפיון דשבורד הנהלה למנהלי הסחר, אפיון צרכים לאפליקציית מובייל, QA למודל שכר לפני עלייה לאוויר ועוד.

10:30 – ממשיכה לפגישת אפיון עם מחלקת HR של יוחננוף, אשר עושה שימוש במערכת של קליק, בנוסף למחלקת הסחר של החברה.

11:00 – אני מפעילה מוזיקה שמכניסה אותי ל-mood של עבודה ומתחילה לעבוד ולפתח לפי הבקשות.

12:30 – יוצאת לאכול. כשאני עובדת אצל הלקוח, אנחנו אוכלים יחד במטבח, שם יש לי מקום קבוע. במהלך הזמן נוצרו לי שם חברויות ואנחנו נהנים ביחד ובאווירה נעימה מארוחה מגוונת שמוגשת על ידי קייטרינג המשתנה כל פעם.   

13:30 – יושבת עם מחלקת ה-IT של הלקוח, להשוות נתונים ולהבין אם יש פערים.

16:00 – כמי שהגיעה מה-Bootcamp של קליק ונעזרה בחונכת אשר סייעה לי וענתה על שאלותיי, הרגשתי צורך להיות גם חונכת כזו, ולכן פעמיים בשבוע אני מעבירה שעה של חונכות לטובת עזרה ומענה על שאלות למשתתפי ה-Bootcamp המתקיים עתה.

17:00 – יוצאת לדרך למכללת נאיה, לקורס פייתון במסגרת העבודה. כיף גדול שמקום העבודה מאפשר קורסי העשרה. זה מאוד מעודד ומדרבן ללמוד ולהתקדם, וכמובן שבהמשך ניתן להשתמש במה שלמדנו כחלק מפיתוח מודלים אצל לקוחות.

בימים שאין לי קורס, אני הולכת בדרך כלל אחרי העבודה לאימונים פונקציונליים או למשחק כדורעף חופים בחוף תל אביב (תלוי בעונה). אני מאוד אוהבת ספורט ומאז הצבא אני משתדלת לשמור על אורך חיים ספורטיבי, גם אם השבוע מאוד עמוס.   

22:00 –  מסיימת את היום עם בן זוגי או עם חברה, לקשקש קצת, לאכול ארוחת ערב, לספר על היום שעברנו, לצפות במשהו נחמד בטלוויזיה וללכת לישון לקראת יום חדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים