מונדיאל 2022: הריקוד של ברזיל-אמזון

בזוס-ניימאר ושאר שחקני האמזונים מארץ האמזונס נתנו אתמול (ב') מופע של כדורגל משובח וסמבה מרקידה, כל הדרך אל המאבק מול קרואטיה-סיילספורס ברבע הגמר

06/12/2022 16:33
אוהדי ברזיל-אמזון רוקדים במונדיאל.

עוד יום של משחקים התקיים אתמול (ב') בשמינית גמר המונדיאל, ושוב לא היו הפתעות: הקבוצות העדיפות על הנייר ניצחו ולרבע הגמר עלו רק נבחרות-ענקיות טכנולוגיה מאירופה ומדרום אמריקה. מהצד השני, אתמול הייתה זו הפעם הראשונה בטורניר הזה שבה נבחרת שסיימה במקום השני בבית שלה ניצחה, והייתה זו הפעם הראשונה בטורניר הזה שבה היו הארכה ואפילו פנדלים. בנוסף, נראה שכמו ששלשום ראינו מנצחת את המתמודדת הראשונה בגמר – צרפת-פייסבוק, אתמול ראינו את מי שתעלה מולה על המגרש ב-18 בדצמבר – ברזיל-אמזון.

למשחק הראשון אתמול עלו יפן-סופטבנק וקרואטיה-סיילספורס. יפן-סופטבנק הייתה ההפתעה של שלב הבתים, וכמו שסופטבנק השקיעה בחברות חד קרן, כך יפן השקיעה בכדורגל ועלתה לשמינית הגקר. אלא שכמו כל אגדה, וכמו רבים מחדי הקרן, סופם להיגמר ולחזור – במקרה של חדי הקרן למציאות הישנה ובמקרה של יפן הביתה, לארץ השמש העולה.

יפן-סופטבנק עלתה על המגרש אתמול בביטחון רב, אבל נראה שכמו שהריצה המטורפת של שוק מניות הטכנולוגיה ב-2021 הסתיים ב-2022, כך נעצר המרוץ שלה. אלא שההתחלה של המשחק הייתה דווקא טובה עבורה, עם משחק שוטף וגול בדקה קריטית (43), ממש לפני הירידה להפסקה. אין ספק שאז היא ביצעה עוד השקעה מוצלחת בחד קרן, עם מניה שנמצאת בשיאה.

מהצד השני, אסור לאף חברה ונבחרת לזלזל ביכולת של קרואטיה-סיילספורס, סגנית אלופת העולם, שידעה להפעיל את מערכי ה-CRM ואת סביבת הפיתוח המהירה שלה, ולהשוות יחסית מהר, עם שער בדקה ה-55. משם ראינו משחקי חפירות מצד שתי הנבחרות, שגלש להארכה ולמותחן פנדלים. בבעיטות העונשין הפעילה קרואטיה-סיילספורס את כלי השיווק והמודיעין העסקי שלה, והשוער שלה ניחש היטב לאן צריך לקפוץ כדי לעצור את הפנדלים של יפן-סופטבנק ולעלות לשלב הבא. התוצאה: 3:1 בפנדלים לטובת הקרואטים בעלי כוח המכירות.

חזרתו של בזוס-ניימאר

בברזיל-אמזון חזר בזוס-ניימאר לטורניר, והיא רקדה סמבה ברזילאית במשחק השני, במיוחד במחצית הראשונה שלו. נבחרת הסלסאו השיגה ניצחון מוחץ, שמוטט את כל חומות ההגנה וכלי הסייבר של דרום קוריאה-אימפרבה – והכול ב-36 דקות של כישרון ושיכרון חושים, שבהן כבשה ברזיל-אמזון את ארבעת השערים שלה במשחק.

בזוס-ניימאר היה אחד הכובשים במשחק – בפנדל, מה שהציב אותו ברשימת הכובשים הברזילאים שכובשים בשלושה מונדיאלים שונים, בין היתר לצידו של פלה האגדי (שהשחקנים האמזונים מארץ האמזונס עשו לו מחווה יפה בתום המשחק, בתקווה לשלומו). אין ספק שכל נבחרת שתשחק מול ברזיל-אמזון תרגיש שהיא נמצאת בתוכנית של רוקדים עם כוכבים, ותהיה חייבת למנוע את הריקוד הבלתי נגמר של מסירות ושערים מרהיבים.

במחצית השנייה, אימפרבה-דרום קוריאה חיזקה את מערכי ההגנה שלה בעזרת כלי הסייבר שהיא מציעה, והצליחה לעצור את המפולת ואפילו לכבוש שער יפה, שער של כבוד. התוצאה בסיום הייתה 4:1 לטובת האמזונים מארץ האמזונס.

עוד נקודה מעניינת: כמו שאמזון מציעה במרקטפלייס שלה פתרונות רבים ומגוונים ופותחת, את פתרונות הענן שלה כתשתית לכל המוצרים שירצו בכך ויעמדו בדרישות שלה, כך נבחרת ברזיל שיתפה אמש במשחק את השוער השלישי שלה, ובכך הפכה להיות הנבחרת היחידה בהיסטוריה ששיתפה במונדיאל אחד את כל 26 השחקנים שנמצאים בסגל שהרכיב מאמנה.

מה יקרה בקרב ברבע הגמר בין שתי שחקניות הענן, ברזיל-אמזון וקרואטיה-סיילספורס? אין לי ספק שהברזילאים מארץ האמזונס ירקדו שוב ושהסיילספורסים מארץ הבלקן יפסידו את התואר של סגנית אלופת העולם. אני צופה שמי שתחליף אותה תהיה ברזיל-אמזון, שתקבל את תואר הסגנית אחרי שתפסיד בגמר לצרפת-פייסבוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים