גאדג'Time: מסך מחשב כפול מבית LG – חיסכון בשטח שולחן העבודה

LG DualUp 28MQ780 - שהוצג לראשונה ב-CES 2022 - הוא הפתרון ש-LG מציעה כדי לחסוך מקום על השולחן ובכל זאת לספק שטח של שני מסכים מבלי להידרש לשים משהו ענק שיצמצם את מרחב העבודה

חוסך שטח בשולחן העבודה. LG DualUp 28MQ780.

הצבת שני מסכי מחשב על שולחן העבודה, אשר מחוברים ביחד לאותו מחשב, היא לא דבר נדיר. כלל לא. אולי פעם זה היה מראה יוצא דופן, אבל פעם היה מזמן. הבעיה היחידה היא שהצבת מסך אחד לצד מסך שני דורשת די הרבה מקום על שולחן העבודה, לפעמים אפילו יותר מאשר מסך אחד ענק.

אחרי שהוצג לראשונה ב-CES 2022 הודיעה LG על השקת הפתרון שהיא מציעה כדי לחסוך מקום על השולחן ובכל זאת לספק שטח של שני מסכים מבלי להידרש לשים משהו ענק על השולחן.

תכירו את LG DualUp 28MQ780, מסך שבו המסך השני נמצא מעל הראשון. מדובר במסך שמציע רזולוציה של 2,560×2,880 פיקסלים, או Square Double QHD, ואם רוצים אז אפשר גם לומר שב-LG שמו מסך 2K מעל מסך ברזולוציה זהה.

הפאנל של המסך הוא מסוג Nano IPS, עם תמיכה ב-HDR10 וב-98% ממרחב הצבעים DCI-P3. הבהירות היא 300 ניט, ויחס הניגודיות עומד על 1,000:1. לכל אחד מהמסכים יש כניסה משלו, וחוץ מזה, כמו בכל מסך עסקי מודרני, יש רכזת USB אם מחברים את הכבל המתאים למחשב. יש גם שני רמקולים בעוצמה של 7 וואט האחד.

LG כמובן מייעדת את המסך בעיקר ליוצרי תוכן, אבל כל מי שזקוק לשני מסכים וסובל מבעיה של מקום יכול לקחת אותו בחשבון כפתרון. בארצות הברית נמכר LG DualUp 28MQ780 ב-699 דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים