נשים ומחשבים: ליטל ירון, iTalent

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: ליטל ירון, מנהלת חטיבת הבכירים והגלובל, בחברת iTalent

ליטל ירון, מנהלת חטיבת הבכירים והגלובל, בחברת iTalent.

שם ותפקיד: ליטל ירון, מנהלת חטיבת הבכירים והגלובל, iTalent.

ותק בתפקיד: שנתיים.

תפקידים קודמים: לאורך שנים עבדתי בענף האופנה והאיקומרס. בשנים האחרונות שימשתי כמנהלת בכירה בארגונים גדולים. לאורך השנים הובלתי מהלכים אסטרטגיים בתוך החברות בהן עבדתי, צברתי ניסיון בעבודה עם גורמים בינלאומיים, וכמובן בכל התחום של אופרציה וסחר.

שירות צבאי: קצינת חינוך בנח"ל.

מה הביא אותי לתחום הטכנולוגיה? מאחר שיש לי את היכולת להניע אנשים תוך ניהול קבוצות גדולות, יכולת להקים מערכים, סקייל וניהול קבוצות גדולות, הבנתי שאני אוכל להביא את היכולות שלי גם לחברות טכנולוגיות, שזה מאתגר אותי מאוד. אני יודעת לגייס צוותים, לבנות מערכים, ללמד ולהכשיר אנשים. אני מאוד משימתית ומונעת מתוצאות, ולכן בחברה גיוס טכנולוגי הבנתי שאוכל ללמוד מצד אחד ולתרום רבות מניסיוני מהצד השני, וכמובן להמשיך, להתפתח ולגדול עם חברה בצמיחה.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? אני חושבת שהאפליה מגיעה ממש מתוכנו. מתוך מה שאני רואה בחברה, שעולה בשיחות גיוס של הצוותים, אני יודעת שנשים מבקשות "פחות" מאשר גברים על אותה משרה בדיוק. לצערי גם ניתן לראות שההיצע של נשים בתחומים טכנולוגיים נמוך יותר, אנחנו רואים את זה בעיקר כשאנחנו מגייסים לתפקידים כאלו.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?  מאחר שאני בתפקידי ניהול בכירים כבר שנים רבות, אני באופן אישי לא נתקלתי בכך אלא להיפך, אני חושבת שיש ביקוש מצד חברות וארגונים לניהול נשי בכיר. אני דווקא הרגשתי איך לאורך כל הדרך זכיתי לפרגון מלא מצד המנהלים מעליי וגם מצד הלקוחות.

 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים