גאדג'Time: שואב אבק רובוטי של אקווקס – מה הוא יתרום לחייכם?

Ecovacs DEEBOT X1 OMNI מכוון הכי גבוה, יודע גם לשטוף רצפות ולא רק לשאוב אותן, ויש לו באמת דבר אחד משמעותי שמקל על השימוש בו - מהו?

שואב רובוטי שמנקה את עצמו. DEEBOT X1 OMNI של אקווקס.

אתחיל עם שאלה שאלתית: למי מכם, לפחות מבין אלו שמגדירים את עצמם כבעלי נטייה טכנולוגית, אין שואב אבק רובוטי בבית, לפחות אחד? זה מסוג המוצרים שהטכנולוגיה הביאה אל עולמנו בלי לשאול, אבל למדנו להתחייב אליהם מהר מאוד, במיוחד שמתברר בכל פעם מחדש שכמעט ואין גבולות להתפתחות, ותמיד מעבר לפינה מחכה חברה לתת תשובות לחברות אחרות שמתחרות איתה.

אז אמרו שלום לעוד רובוט רצפה אחד שמצטרף לחבורה בישראל, ומכוון הכי גבוה. קוראים לו DEEBOT X1 OMNI והוא של חברה בשם אקווקס (Ecovacs), והוא קודם כל מציע גם יכולת שטיפת רצפה. אבל בניגוד לדגמים אחרים, מספרים בחברה, הרובוט הזה באמת שוטף רצפה, כי הוא גם מקרצף אותה בעזרת שתי מברשות מסתובבות.

השואב השוטף שמנקה את עצמו

ואחרי הקודם כל הזה, יש גם תחנת טעינה מסיבית למדי, שמכילה שני מיכלי מים (נקי ומלוכלך) ומיכל שלישי עבור הלכלוך 'הרגיל', בנפחים של 4, 4 ו-3 ליטר, כך שזה אומר שלא צריך לטפל בתחנה בכל יום בלשון המעטה, ואת כל העבודה מול התחנה עצמה עושה הרובוט: ריקון לכלוך והחלפת מים ואפילו שטיפת וניקוי מברשות וייבוש שלהן.

הרובוט עצמו מצויד בכמה חיישני תלת-ממד וגם במצלמה, והוא יודע לשמור מפות של עד שלוש קומות אחרי מיפוי ראשוני, וגם בלי זה, מספרים עליו שהוא יודע לזהות חפצים שצריך לעקוף אותם במהלך העבודה.

וכל התכונות האלה ממקמות אותו כאמור גבוה בין המוצרים המקבילים, והמחיר המלווה אותו, בהתאם: לא פחות מ-5,290 שקלים עם שנתיים אחריות.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אוראל

    קיבלתי את השואב לפני מספר ימים והוא פשוט מדהיםםםם בלשון המעטה! שווה כל שקל!

  2. משתמש פשוט

    לroborock s7 VMAX ultra יש תחנה דומה קטנה יותר ויותר זול ב705 ש''ח לecovacs יש הרבה חסרונות לעומת הroborock למשל כדי לבטל את השטיפה צריך לפרק את הפדים של השטיפה (למשל בשביל שטיחים או איזורים שלא רוצים לשטוף) כשroborock פשוט מרים את המטלית למעלה, מעבר לזה האפליקציה יותר טובה אני משתמש בs7 ובינתיים עובד ללא בעיה

    1. דיויד

      גם אנחנו עם ה S7 של רובורוק ואין ספק שהוא תותח! קנינו את תחנת השאיבה וכל מה שנשאר זה להחליף את המטליות...(קונים באליאקספרס סטוקים וזורקים לכביסה). כנראה האקווקס טוב למי שיש 100 רצפה ללא שטיחים בכלל

אירועים קרובים