נשים ומחשבים: הדר אדלן, מאנדיי

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● והפעם: הדר אדלן, מנהלת פרויקט בכירה ומובילת צוות במאנדיי

הדר אדלן, מנהלת פרויקט בכירה ומובילת צוות במאנדיי.

שם ותפקיד: הדר אדלן, מנהלת פרויקט בכירה ומובילת צוות במאנדיי.

ותק בתפקיד: שבעה חודשים.

השכלה ושירות צבאי: מהנדסת תעשייה וניהול מטעם אפקה – המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב, עם התמחות במערכות מידע.

מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה?

לאחר השירות הצבאי כמדריכת חיל קשר, הבנתי כי התחום הטכנולוגי מאוד מעניין אותי. חיפשתי מסלול לימודים טכנולוגי שמקנה הבנה טכנית ובמקביל ניהולית. לכן בחרתי בהנדסת תעשייה וניהול. לתפקיד הראשון שלי בהייטק בחברת קומברס הגעתי דרך היחידה להכוון תעסוקתי במכללת אפקה.

האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה?

הייתי מגדירה את התופעה כחוסר שוויונות. אני מאמינה בקידום נוכחות נשית שוויונית בצומתי הכרעה והשפעה  אני פועלת בנושא ולכן הצטרפתי לארגון Supersonas הישראלי, ו-WomenTech הבינלאומי. בנוסף, אני מאמינה בתוכניות מנטורינג נשיות הפועלות לקידום נשים. בימים אלה אני חלק מתוכנית We Women של מכללת אפקה.  זו תוכנית נפלאה, שבמהלכה אני חונכת בוגרת צעירה של מכללת אפקה, ובו זמנית גם אני נחנכת על ידי מנהלת בכירה בתעשייה. שרשרת המנטוריג הזו כוללת חיבורים מקצועיים, שבהם אנו מעניקות אחת לשנייה כלים אבל יותר מכל – ידע שהוא קריטי ועונה בדיוק על הצורך של קידום נוכחות נשית כבר ממש בעתיד הקרוב.

האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה?

לא באופן אישי. אני עובדת בארגונים נהדרים, שפועלים להעסקה שוויונית. מאנדיי מאמינה בגיוון ומקדמת תוכניות שונות בנושא. עדות מובהקת לכך היא ההנהלה, שמורכבת מנוכחות נשית חזקה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים