מנכ"ל סלע: "התרכזו בטכנולוגיה והשאירו לנו את ניהול שירותי הענן"

רון שפרינצק, המנכ"ל החדש של סלע, פרס את הצעת הערך של החברה בכנס Sela azure Desert, שנפתח אתמול בהשתתפות כ-500 מקצוענים, מומחים, אנשי הון סיכון וסטארט-אפיסטים

11/05/2022 13:26
רון שפרינצק, מנכ"ל סלע, בפתח כנס Sela azure Desert.

"סלע נמצאת בצומת של שתי מגמות עולמיות גדולות: מחד גיסא בולטת המגמה של המעבר לדיגיטל ומאידך גיסא נמשך המחסור הרב בכוח אדם. בתעשיית ההיי-טק מצוי חומר הגלם שנדרש מאוד וחסר בכל העולם והוא אנשי מקצוע טכנולוגיים", אמר רון שפרינצק, שמונה למנכ"ל חברת סלע לפני כשלושה חדשים, לאחר רכישתה על ידי קרן פורטיסימו בהובלת יובל כהן.

שפרינצק אמר את הדברים בפתח כנס Sela azure Desert שנערך השבוע בשדה בוקר, בהשתתפות כ-500 מקצוענים, מומחים, אנשי הון סיכון וסטארט-אפיסטים. לדבריו, הצעת הערך של סלע נמצאת בדיוק בשילוב הזה של המעבר לענן והביקוש הרב לאנשי מקצוע. שפרינצק הדגיש, שסלע מציעה ללקוחות "להתרכז בטכנולוגיה שלהם ולהשאיר לנו את ניהול שירותי הענן שלהם", לפי האימרה המפורסמת "you do what you do best and you outsource the rest".

אחרי שפרינצק הרצו גם שישה מומחי מיקרוסופט שהגיעו במיוחד מחו"ל על עבודה בסביבות ענן Azure וגם בשילוב היברידי עם עננים של AWS וגוגל קלאוד. חברת סלע היא השותף הגדול ביותר בישראל של מיקרוסופט בענן Azure. סלע פעילה גם בארה"ב, באנגליה ובמדינות נוספות באירופה, ואחרי רכישתה, כאמור, על ידי פורטיסימו, היא מתכננת להרחיב את פעילותה כך שחלק נכבד מהכנסותיה ינבעו מפעילות בינלאומית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים