גאדג'Time: לא רק לשאוב – גם לנשום נקי יותר עם דייסון

הגאדג'ט החדש של החברה, Pure Cool Hot +cool Formaldehyde HP09, הוא למעשה לא רק מסנן אוויר, כפי ששמו מספר, אלא גם מאוורר וגם מחמם אוויר בחבילה אחת

Pure Cool Hot +cool Formaldehyde HP09 של דייסון.

האוויר אותו אנחנו נושמים כנראה מזוהם למדי, וזה דבר שצריך לקחת בחשבון בחיי היום יום שלנו. אחת מהשגיאות שהאדם עשה לאורך השנים, ובמיוחד מאז המהפכה התעשייתית, הוא להקפיד שלא לשמור על הסביבה, והסביבה כוללת גם את האוויר שאנחנו צריכים לנשום כדי לחיות.

בשנים האחרונות עם זאת יש התעוררות בהיבטים שקשורים לאיכות הסביבה, מתוך הבנה שבלי איכות סביבה גם לא תהיה איכות חיים בסופו של דבר, אבל גם כבר בפועל.

אחד הדברים שנולדו מכך הוא ענף גאדג'טים שמציע יכולות סינון אוויר, ודייסון – שידועה יותר בזכות שואבי האבק החכמים שלה – מציעה עכשיו דור חדש של מסנני אוויר שעושים קצת יותר מזה.

הכוכב בסדרה החדשה שלה נקרא Pure Cool Hot +cool Formaldehyde HP09 והוא מסנן אוויר, מאוורר וגם מחמם אוויר בחבילה אחת. הוא מציע טכנולוגיות חישה חדשות, שיודעות ללכוד אבק עדין במיוחד, אלרגנים, ותרכובות אורגניות נדיפות, כולל פורמלדהיד – גז חסר צבע, המתנדף מרהיטים ומוצרי עץ אשר מכילים שרפים המבוססים על פורמלדהיד, כמו דיקט, חומרי בידוד ומוצרים כגון צבע, טפטים ומוצרי ניקוי ביתיים.

המסנן הזה, לפי דייסון, לוכד 99.95% מהחלקיקים עד לגודל של 0.1 מיקרון, ובנוסף הוא שקט יותר ב-20% מאשר הדור הקודם, כך שהוא מפחית את רמת הרעש הלא רצוי בבית.

כמו כן הוא מציע טכנולוגיה בשם Air Multiplier, שמטרתה לשחרר אוויר מטוהר לכל פינות החדר שבו הוא ממוקם.

אפשר לשלוט באפשרויות השונות של המסנן/מאוור/מחמם הזה באמצעות אפליקציה, והמחיר שלו עומד על 3,360 שקל, כולל שנתיים אחריות בבית הלקוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים