נשים ומחשבים: רעות אלימלך, NSO

מדור מיוחד על נשים בתפקידים שונים בתעשייה: מיהן? מה הביא אותן לעולם הטכנולוגיה? והאם הן חושבות שיש בענף אפליה? ● הפעם: רעות אלימלך, מנהלת מוצר בחברת NSO Group

רעות אלימלך, מנהלת מוצר בחברת NSO Group. צילום: NSO

שם: רעות אלימלך.
תפקיד: מנהלת מוצר בחברת NSO Group.
ותק בתפקיד: שנה וחצי.
תפקידים קודמים: מנהלת לקוחות בחברת סייברינט, ראש צוות פריסייל ב-NSO Group.
השכלה/שירות צבאי: לימודי BFA בהפקת קולנוע וטלוויזיה ב-New York University, עם תת-התמחות במדעי הסביבה.
שירות צבאי של שבע שנים ביחידת 8200 כקצינת בינה-רשתית (קב"רית) וכקצינת איסוף, במסגרתו ליוויתי פעילויות מבצעיות כמומחית תוכן בתחום התקשורת והטכנולוגיה.
משפחה: נשואה.
מה הביא אותך לתחום הטכנולוגיה? השירות הצבאי ביחידת 8200 חשף אותי לעולמות התקשורת, הטכנולוגיה והסייבר ופתח לי דלת לתעשייה. השילוב הייחודי בין יכולות אנליטיות, חשיבה יצירתית ולמידה בלתי פוסקת הובילו אותי לבחור בקריירה בתחום.
האם את חושבת שיש אפליה נגד נשים בתעשייה? עובדתית, תעשיית ההיי-טק נשלטת על ידי גברים. לדעתי, הדרך לגשר על הפערים ולעודד שוויון מגדרי בתעשייה היא באמצעות עידוד והנגשה של מקצועות טכנולוגיים לצד חיזוק תחושת המסוגלות בקרב ילדות ונערות. מהניסיון שלי, כל אישה שמבינה שאין באמת תקרת זכוכית שמגבילה אותה, תצליח לממש את עצמה ולהגיע לתפקידים מרכזיים ובכירים. NSO מהווה דוגמה חיה לכך, עם רוב נשי מובהק בהנהלת החברה, ונשים שנמצאות בתפקידי מפתח ומובילות קבוצות בליבת העשייה הטכנולוגית.
האם נתקלת אישית באפליה נגדך בתעשייה על רקע היותך אישה? לשמחתי לא נתקלתי באופן אישי בגילויים של אפליה על רקע מגדרי. לאורך כל הקריירה שלי, כולל בשירותי הצבאי, הרגשתי שאני נמדדת על בסיס המקצועיות, היוזמה והמוטיבציה שלי, ולא על בסיס המגדר שלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים