יחד עם בכירי ושותפי אדוונטק ישראל

הנמר התארח באירוע היוזמה של אדוונטק ישראל למען עתיד טוב יותר בישראל, לצד בכירי החברה בישראל והשותפים וערוצי ההפצה החשובים של אדוונטק בישראל

15/07/2019 12:59

אדוונטק הטייוואנית, מובילה עולמית במערכות החכמות, קיימה בתחילת חודש יולי את אירוע היוזמה של אדוונטק ישראל למען עתיד טוב יותר בישראל, בהשתתפות קואובוג צ'אנג, נציג משרד הכלכלה והתרבות של טייפה בתל-אביב, עומר כספי, מנהל חטיבת אגף צפון-מזרח אסיה לאוקיאנוס השקט, אמה יאנג, מנהלת מרכז הסחר בתל אביב, מנהל מכירות בכיר של אינטל, אילן הוכמן, כמו גם כל השותפים וערוצי ההפצה החשובים של אדוונטק בישראל.

לאדוונטק כיום משרדי מכירות ב-92 ערים וב-26 מדינות ברחבי הגלובוס.

מילר צ'אנג, נשיא אדוונטק, אמר באירוע, שישראל היא אחד ממקומות המפתח לחידושים הטכנולוגיים המרכזיים בעולם ובתחום מרכזי המו"פ. בהיותה אופטימית בקשר לכך, נכנסה אדוואנטק לשוק הישראלי, ומאז שנת 2013 החברה מעמיקה יותר ויותר בתחום הרפואה, האבטחה, ההתעופה והחלל והצבא, והכנסותיה בישראל גדלו פי שבע בשש השנים האחרונות, ולדבריו המותג אדוונטק הפך בהדרגה שם נרדף ללוחות אם תעשייתיים בשוק המקומי.

מילר צ'אנג, נשיא אדוונטק. צילום: פלי הנמר

בהיותה בטוחה בפוטנציאל העצום להמשך הצמיחה בשוק ה-IoT בישראל, ובשיתוף פעולה עם מיקרוסופט ועם אינטל, משקיעה אדוונטק משאבים רבים בהקמת סניף ישראלי במטרה להמשיך לספק תנופת צמיחה חזקה לשוק הישראלי. נוסף על המשך ההתמקדות בפיתוח של שירותי ערך מוסף, שיביאו ערך ללקוחות, לצד טכנולוגיית ה-WISE-PaaS – פלטפורמת פתרונות תוכנה וחומרה, שתהפוך גם היא לכלי חד להרחבת עסקי העתיד של אדוונטק.

מנהל קבוצת מכירות EIOT של InterCon, מארק יאנג, אופטימי מאוד לגבי הפוטנציאל העצום של השווקים המתפתחים באירופה ובאסיה. בעקבות זאת הקימה אדוונטק סניף ישראלי ליצירת חיבור "משולש זהב" לאחר הקמתו ברוסיה ובהודו, ומספקת ללקוחות שירותים מהירים בשוק המקומי. "בעתיד נמשיך להשקיע בכישרונות מקומיים ואבופטימיזציה של הארגון, נשתלב בטכנולוגיות התוכנה והחומרה של אדוונטק בתעשיות יישום שונות, ונחבר את המשאבים הגלובליים תוך ניצול העסקים הגלובאליים בעולם", אמר.

אילן ברקוביץ, מנהל המשרד המקומי של אדוונטק ישראל, ציין, כי החברה עובדת יחד עם שותפים מרכזיים בארץ, כמו ארו, ניסקו ואבדור, כדי לחדור לשוק התעשייתי הישראלי בתחומים כמו G5, תקשורת, רפואה, תעופה וחלל, מוליכים למחצה, צבא והגנה – מאז 2013. בנוסף להמשך והעמקת שיתוף הפעולה עם השותפים הקיימים, אדוונטק מתכננת לשתף פעולה עם אינטגרטורים מקומיים של מערכות משובצות ועם שותפים עסקיים בשווקים אנכיים ספציפיים, במטרה לספק פתרונות תוכנה וחומרה מוסדיים ושירותים בעלי ערך מוסף גלובלי, על מנת לסייע ללקוחות בהשגת פרויקים של AIOT.

החזון הארגוני של אדוונטק הוא לאפשר לנו כוכב לכת אינטליגנטי. כדי לאמץ את המגמות שלIoT, נתונים גדולים ואינטליגנציה מלאכותית, אדוונטק מקדמת את פתרונות החומרה והתוכנה של IoT באמצעות פלטפורמות הליבה Edge Intelligence ו- WISE-PaaS במטרה לסייע לשותפים עסקיים וללקוחות בחיבור הרשתות התעשייתיות שלהם. אדוונטק עובדת גם עם שותפים עסקיים כדי ליצור שותפות עסקית, המאיצה את מטרת התעשייה החכמה.

צוות הניהול והמכירות של ניסקו טכנולוגיות. משמאל: סריל דרמון ( CTO ניסקו טכנולוגיות), מרק יאנג (מנהל מכירות אזורי אדוונטק), מיקי קליין (מנכ"ל ניסקו פרויקטים), אדווארדו כץ (מהנדס תמיכה ניסקו טכנולוגית), אילן ברקוביץ (מנהל אדוונטק ישראל), אבי נטף (מנכ"ל ניסקו טכנולוגית), אלון זהור ( מכירות ניסקו טכנולוגיות), חיים איסדורפר (מכירות ניסקו טכנולוגיות). צילום: פלי הנמר

 

צוות הניהול של אבדור. משמאל: יוסי שופס (מנכ"ל אבדור חלת), מרק יאנג (מנהל מכירות אזורי, אדוונטק ), אילן ברקוביץ (מנהל אדוונטק ישראל), דניאל גורביץ (מהנדס תמיכה בכיר, אדוונטק ישראל), שגיא דגן (מנהל מכירות, אבדור חלת). צילום: פלי הנמר

 

צוות המכירות של ארו. משמאל: צביקה כהן (מכירות, ארו), מרק יאנג (מנהל מכירות אזורי, אדוונטק ), אילן ברקוביץ (מנהל אדוונטק ישראל), ירון שכטר (סמנכ"ל שיווק ומכירות, ארו), דניאל גורביץ (מהנדס תמיכה בכיר, אדוונטק ישראל), מני פיור (מנהל לקוחות אסטרטגיים, ארו), בועז פארן ( מהנדס תמיכה, ארו), מתי גול (מנהל מכירות תחום אמבדד, ארו), דני חדד (מנהל פיתוח עסקי, ארו). צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים