נוכחות ישראלית בולטת בכנס הענן של גוגל – חלק א'

הכנס, שהתקיים בסן פרנסיסקו, משך אליו מספר שיא של כ-12 אלף איש, מהם כ-100 משתתפים מ-70 ארגונים בישראל, שמשכו תשומת לב רבה ● הנמר היה וראה

15/03/2017 11:45
Google Cloud Next 2017 - כנס ענק עם נוכחות שיא

מספר שיא של כ-12 אלף איש, מרחבי העולם, הגיע בשבוע שעבר לשנתי של משתמשי ומקצועני הענן של גוגל (Google), שנערך בסן פרנסיסקו תחת השם Google Cloud Next 2O17.

המשלחת מישראל הייתה כפולה מזו שנטלה חלק בכנס בשנה שעברה, עם כ-100 משתתפים מ-70 ארגונים. בין המשתתפים מהארץ היו 10 מנהלים מהסניף המקומי של חטיבת Google Cloud, שבראשה עומד ניר חינסקי, מנהל אזורי של החטיבה, כחלק מניהולו את אזור MEA. הסניף הישראלי מדווח לברק רגב, שמנהל את חטיבת הלקוחות Google Cloud Customer באזור EMEA. כוכבו של רגב נסק מאז עבר לגוגל ממיקרוסופט (Microsoft) לפני כארבע שנים.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

חטיבת הענן של גוגל מונה 3,000 מקצוענים ברחבי העולם, מתוכם כ-300 באזור שעליו מופקד רגב, שמצוי בעיצומו של תהליך גיוס עובדים רבים נוספים. גם חטיבת הלקוחות בישראל, שמונה כ-40 איש, צפויה לגייס עוד עובדים, לא מעטים. בין אלפי הלקוחות של החטיבה באזור EMEA בולטים HSBC ,Spotify, איירבאס (AirBus) ופיליפס (Philips), ובין מאות הלקוחות בישראל: Wix ,Screenz טבולה (Taboola) ובריזומטר (Breezometer). טבולה ו-Wix אף היו בין הארגונים הישראליים הבולטים שהשתתפו בכנס, כמו גם רשות הסייבר, אמדוקס, מיי הריטג' (My heritage) ואאוטבריין (Outbrain).

חברות ישראליות אחדות הציגו בתערוכה הצמודה לכנס: Zadara ,Stratoacale ,CloudEndure ,Dome9 Security ,JFrog, צ'ק פוינט (Check Point) ואימפרבה (Impreva). גם מרצה אחת מישראל נצפתה: לין הורביץ, מפתחת ב-Wix, שנתנה הרצאת מבוא לבינת וידיאו.

המסר של רגב ללקוחות גוגל בענן, הקיימים והפוטנציאליים, הוא ש-"התחום צומח במהירות ויש לנו פתרונות ללימודי נתונים ומכונה. הענן של גוגל הוא המתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית ומציע את העלות בעלות כוללת הטובה ביותר".


מימין: מעיין אייל מקירוס; ברק רגב, מנהל חטיבת הלקוחות Google Cloud Customer של אזור EMEA; וניר חינסקי, מנהל אזור MEA בחטיבת הענן של גוגל.


מימין: יבגני אולשנבאום, מנהל פלטפורמת המדיה ב-Wix, וברק רגב.


מימין: ברק רגב ודניאלה גוטלנסקי, מהנדסת מערכות בגוגל ישראל.


ניר חינסקי, מנהל אזור MEA בחטיבת הענן של גוגל.


במרכז: יונתן בלום, מנהל פיתוח עסקים ב-CloueEndure.

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים