חילופי נשיאים במועדון ההיי-טק של רוטרי

אלון ברנע מחליף את אילן זורמן, שייסד את המועדון לפני כשנה ● בכירי היי-טק רבים הגיעו לאירוע חילופי הנשיאים החגיגי, נהנו מהופעה של ליאור מנור ושמעו סיפור הישרדות בלתי ייאמן

28/06/2016 11:52
מימין: אילן זורמן, הנשיא היוצא של מועדון רוטרי אפקה אביבטק, ומחליפו, אלון ברנע

עשרות מבכירי ההיי-טק בישראל ואורחים נוספים התכנסו במוצאי שבת לטקס חילופי הנשיאים של מועדון רוטרי אפקה אביבטק, שהוקם לפני כשנה. אלון ברנע, איש היי-טק ותיק וסגן נשיא אפקה – המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב, מונה לנשיא לשנים 2016-2017, במקומו של אילן זורמן, המייסד והמנהל הראשון.

רוטרי אפקה אביבטק הוא מועדון הרוטרי היחיד בעולם שמורכב כולו מאנשי היי-טק. במועדון חברים כ-60 אנשי היי-טק בכירים, שנפגשים על מנת לקדם אינטרסים ועסקים משותפים, ובעיקר כדי לקדם יחד פרויקטים חברתיים ותרומה לקהילה – המטרה של כלל מועדוני רוטרי.


בתחילת הערב הקריא משיריו גור שומרון, יזם היי-טק , משקיע סדרתי ויו"ר Walkme.


במסגרת האירוע החגיגי התקבלו למועדון מספר חברים חדשים, ביניהם אקי אלדר, מנכ"ל ומייסד Secure Islands. גבי אורן, נגיד האזור לשנים 2016-2017, העניק לו במעמד האירוע את סיכת רוטרי.


פרופ' יגאל קומם מהטכניון (שני משמאל), מומחה בעל שם לכימיה, סייע בהתנדבות במסגרת המועדון למספר סטארט-אפים. באירוע במוצאי שבת הוא הצטרף אליו באופן רשמי.


לאווירה העליזה טרם ידיד המועדון, ליאור מנור, המלווה בחינניות את תעשיית ההיי-טק מזה זמן רב. במהלך הערב הוענקה למנור תעודת הוקרה על תרומתו לאירוע ולמועדון.


גם חבר המועדון, היזם והאנג'ל עמוס טלמור, שייסד באחרונה את האקסלרטור Lighthouse ברעננה, הצטרף לערב העליז והחגיגי.


במהלך האירוע הוענקו למספר חברי מועדון תעודות הוקרה על ריכוז פעילויותיו. אחת התעודות הוענקה לאוהד ימיני, המרכז את ערבי המפגש של חברי רוטרי אפקה אביבטק עם מיזמים.


גם מיכל וולפמן, מנכ"לית ומייסדת Michalinks, המרכזת את מפגשי הרעות במועדון, קיבלה תעודה.


האורח המרכזי באירוע היה יוסי גינזבורג, מחבר הספר בחזרה מטואיצי, המתאר את סיפור ההישרדות הבלתי ייאמן שלו לאחר שאבד במשך כשלושה שבועות ביערות הגשם באמזונס – סיפור שמהווה השראה לאנשים רבים ולהנהלות של חברות רבות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים