המיצג החכם של בזק והסטארט-אפים הישראליים

הנמר הגיע למיצג, שהתקיים במתחם איקאה בנתניה, על מנת לחזות בפיתוחים הישראליים החדשים לבתים החכמים, שעומדים לכבוש את העולם ● חלק א'

05/08/2015 11:43
מתחם ה-IOT Party של בזק ו-40 הסטארט-אפים הנבחרים במתחם איקאה בנתניה

עולם האינטרנט של הדברים הולך ומתפתח וסוחף אליו עוד ועוד חברות, בארץ ובעולם. עם החדשנות הישראלית הידועה, יש לצפות שחלק ניכר מהפיתוחים הבולטים בעולם בתחום יגיעו מכאן. וכמו בתחומים רבים, גם בעולם זה צפויים הסטארט-אפים של אומת הסטארט-אפ לתת את השפעתם. שילוב בינם לבין חברות גדולות ומפותחות יוצר בכלל צוותים מנצחים.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

זאת, יש להניח, אחת הסיבות שבגללן בזק בחרה לערוך את IOT Party – מפגן שקיימה באחרונה במתחם איקאה (Ikea) בנתניה, בשיתוף פעולה עם נבחרת של כ-40 סטארט-אפים ישראליים מבטיחים בתחום.

האירוע נערך בתוך בית מכולות מאובזר וחכם שהקימה החברה, המשלב את מיטב מוצרי הבית החכם ומוצרי האינטרנט של הדברים של הסטארט-אפים שהשתתפו. איקאה שיתפה כאן פעולה לא רק בהקצאת המקום, אלא גם בפתרונות עיצוב חכמים לחללים קטנים שהוצגו.

בין מיצגי הבית החכם אותם ניתן היה לראות במקום: ערכת Bhome של בזק, הכוללת מצלמת HD משוכללת ומרובת פונקציות וגלאי דלת או חלון חכם; מוצרי Switchbee, הכוללים שליטה על מתגי החשמל והתריסים בבית באמצעות אפליקציה ייעודית; הבקר של Sensibo לשליטה חכמה על המזגן הביתי; המנעול החכם מבית Mul-t-lock לשליטה חכמה על דלת הבית; המערכת של amp&watts להזרמת אודיו מהסמארטפון לבית; המערכת של Aquarimat לשליטה על צריכת המים בבית; מוצרים להשקיה חכמה מבית Green IQ, שהוצגו בגינת הבית החכם; מדפסת תלת מימד של מפעיל; מקלחת דיגיטלית של Smartap; אומנות דיגיטלית מבית Vidvit; והמוצר הלביש של Upright, המתריע על הליכה שפופה או יציבה לא נכונה.

פנסוניק (Panasonic) הציגה אינטרקום חכם, Fibaro הציגה סנסורים חכמים מעוצבים ו-SalientEye הדגימה בפני המשתתפים את האפליקציה שלה, שהופכת כל סמארטפון או טאבלט ישן למערכת אבטחה ביתית מבוססת גלאי תנועה. Voyager הציגה דיבורית חכמה לרכב שמנטרת מערכות הרכב, סמסונג (Samsung) הביאה לאירוע את השעון החכם שלה, BiteBite הציגה אוזנייה המנתחת בזמן אמת את הרגלי האכילה של המשתמש, Rideon הראתה את המשקפיים החכמות שייצרה ו-Gamswear הציגה מחשב לביש זעיר. זוהי רק רשימה חלקית.


רוצים בית חכם? בזק מספקת אותו. עם הנהלה שיודעת מה חם ומה לקדם, החברה הוותיקה עוברת בהצלחה לעולם החדש.


כיאה לאירוע החכם של בזק, בבית החכם שלה גרה בכיף משפחת חכם, עם טלוויזיה חכמה, מזגן חכם, סאונד חכם, מנעול חכם ועוד מוצרים חכמים.


נצפה באירוע יוסי זיגזון הוותיק, מנהל אגף המוצרים והשירותים בחטיבת השיווק של בזק.


על הבמה, מציג את הבית החכם של בזק רן גוראון, משנה למנ"כלית החברה, סטלה הנדלר. לפני שהחל לכהן בתפקידו הנוכחי היה גוראון סמנכ"ל השיווק והרוח החיה בהובלת השינוי בתודעת הצרכנים: לא עוד בזק הישנה, שמתמקדת בטלפוניה נייחת בלבד, אלא בזק החכמה. גוראון זוכה להערכה רבה ולראייה, עלות שכרו עמדה בשנה האחרונה על 2.3 מיליון שקלים. לצידו מופיעים הלוגואים של הסטארט-אפים שהשתתפו באירוע – וכמובן, של בזק ואיקאה.

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים