מוכרים בלינק

אם בעבר, כל מה שחברה הייתה צריכה זה כמות גדולה של משתמשים, ללא תשלום, כיום הדרישה הברורה היא לייצר הכנסות ● בואו לפגוש את Inst-Ore, שמשנה את כללי הקנייה ברשת

התכנון: לצאת מאינטסטגרם לשירותים נוספים. לוגו Inst-Ore

אחד האתגרים הגדולים של סטארט-אפים הוא ליצור כמות גדולה – וגדלה – של משתמשים בזמן קצר. אם בעבר משקיעים הסכימו לקבל את מודל אי ההכנסה לטווח ארוך, כיום יש דרישה ואתגר לייצר הכנסות במהירות, על מנת לעודד את הפעילות ולהמשיך השקעות בה.

אחת הדוגמאות המעניינות לכך בשנים האחרונות היא אינסטגרם (Instegram), שנרכשה על ידי פייסבוק (Facebook) במיליארד דולר – סכום שנראה עצום ביחס לחברה ללא הכנסות. אולם, הוא פתח את הדרך לרכישה של ווטסאפ (WhatsApp) בסכום גדול אף יותר, של 22 מיליארד דולר.

השאלה היא: איך מייצרים הכנסות ממוצר חינמי, תוך שמשלבים בו מודל עסקי ולא "הורגים" את המוצר ומבריחים משתמשים לדבר הבא?

לצורך כך כדאי שתכירו את הסטארט-אפ Inst-Ore, שהקים נדב רביב. החברה מאפשרת למותגים באינסטגרם למכור את הסחורה אותם הם מראים בתמונות. אם עד היום הדרך הייתה כרוכה בפעולה לא ישירה, כעת לחיצה על לינק ייחודי וישיר מאפשרת קנייה מהירה. ניתן לעשות זאת בטלפון חכם או דרך המחשב האישי.

תחום הסחר האלקטרוני ממשיך לגדול והגיע לסכום דמיוני של יותר מ-1.2 טריליון דולר בשנה,  400 מיליארד מהם בארצות הברית. הגידול השנתי בתחום במדינה זו עומד על 12.5%. במזרח התיכון, הנתונים מלמדים על מכירות ביותר מ-27 מיליארד דולר, עם עלייה גדולה יותר במכירות – של 31%.

נדב רביב, מייסד Inst-Ore

נדב רביב, מייסד Inst-Ore

המודל העסקי של החברה מבוסס על גביית עמלות בסכומים נמוכים עבור חיבור בין המשתמשים לפריטים השונים. החברה מבהירה כי המידע מאוחסן בטכנולוגיית ענן וכי הליך ההתקנה עבור המותגים פשוט ומאפשר יישום מהיר וקל, באמצעות מספר לחיצות בודדות. כלי זה יעיל במיוחד עבור כאלה שמחפשים קנייה אמוציונלית מהירה.

רביב ציין כי אין בכוונת החברה להישאר רק באינסטגרם, אלא לאפשר בעתיד הקרוב כלים ייחודיים לחברות, שיאפשרו לה למקד את התוכן לקהל המגיע אליו.

יצוין כי יש בשוק זה חברות מתחרות, שמנסות לגשר בין מילוני לקוחות בחינם ולהפוך את הכוח הזה להכנסות, ללא פגיעה בחוויית המשתמש.

חוות דעת אישית

אם בעבר, כל מה שחברה הייתה צריכה הוא כמות גדולה של משתמשים ללא תשלום, כיום הדרישה הברורה היא לייצר הכנסות. בפער בין ריבוי לקוחות לאין הכנסות יש הרבה מאוד פוטנציאל עסקי, שמתאים לפעילות של סטארט-אפים.

במציאות הנוכחית, כל פטנט שיביא לגידול הכנסות יזכה לשיתוף פעולה מהיר עם חברות, שמוכנות לשלם הרבה מאוד עבור הצלחות.

אם בעבר חברות שילמו עבור טראפיק לאתרים שלהם, תוך שהן מקוות לייצר משם הכנסות, המצב השתנה. כיום, ההכנסות מגיעות לחברות שמייצרות תנועה ברשת רק אם נעשה תהליך של רכישה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים