הנמר במסיבת קיץ לוהטת של קהילת Startup Grind

25/07/2022 15:29
מימין: נורית אניב בר, טל רום - דירקטורית Startup Grind תל אביב, ירון פרל, יעלון רביד, שחר מטורין - מנהל פעילות Startup Grind ישראל, צחי גרין - DJ.

בשבוע שעבר חגגה קהילת Startup Grind את מסיבת הקיץ, שהפכה למסורת ולאירוע הקיץ המדובר ביותר בכל הקהילה הגלובלית.

מסיבת הקיץ היא האירוע הפתוח של הקהילה, שמטרתו לחבר לערב נטוורקינג יזמיות ויזמים, משקיעות ומשקיעים, מנהלות ומנהלים בחברות מובילות, שקהל היעד שלהם הוא הסטארט-אפים בשלבי ההקמה והצמיחה. אחד הערכים החשובים של הקהילה הוא Make Friends, ונראה שבעשור האחרון ערכי הקהילה עזרו לה לשרוד תקופות משבר עולמי ולהתחזק בזמן המסע היזמי ללא תחושת הבדידות שכל יזם חווה מרגע הקפיצה למים והעבודה על מימוש החזון.

מסיבת הקיץ של קהילת הסטארט-אפים הגדולה בעולם, Startup Grind ב-MoonChild בתל אביב.

מסיבת הקיץ של קהילת הסטארט-אפים הגדולה בעולם, Startup Grind ב-MoonChild בתל אביב. צילום: שני כהן

חברי הקהילה הגיעו לאירוע בהמוניהם, בהם שחקנים מרכזיים באקוסיסטם היזמי, כמו יובל פסוב, מנהל Google for Startups, שהייתה מהתומכים הראשונים של הקהילה בימי ההתרחבות הגלובלית שלה, מיטל שמיה ועמית שורצנברג מ-Microsoft for Startups, שתומכים בקהילה בשנה האחרונה ומארחים את המפגשים החודשיים שלה בת"א.

השנה הובילה את הפקת האירוע טל רום, הדירקטורית החדשה של הקהילה בת"א, שנכנסה לנעליו של מקים הקהילה, שחר מטורין, ובחודשים האחרונים מראה שניתן להמשיך ואף להגדיל את הקהילה ולהעניק לה את התכנים, לעורר השראה וליצור את החיבורים הנחוצים כל כך לכל יזם ויזמת.

מרגש היה לראות השנה את חברת סייטקה (CyTaka) כספונסרית שמחזירה לקהילה, אחרי שנים שיזם החברה והמנכ"ל, דורון אמיר – חבר בקהילה ממש מימי הקמתה, והיום נמצא בשלב הצמחת החברה בקצב שטרם נראה בישראל ואולי בכל האקוסיסטם הגלובלי.

מימין: שחר מטורין - מנהל פעילות Startup Grind ישראל, ודורון אמיר - יזם ומנכ"ל סייטקה.

מימין: שחר מטורין – מנהל פעילות Startup Grind ישראל, ודורון אמיר – יזם ומנכ"ל סייטקה. צילום: שני כהן

גם עומר כילף, היזם והמנכ"ל של חברת אינוביז (Innoviz), שתמיד נרתם לתת מתובנות המסע שלו ליזמי הקהילה, החזיר לקהילה בחסות זו השנה השנייה.

Startup Grind, למי שעדיין לא מכיר, היא כיום קהילת הסטארט-אפים הגדולה בעולם והראשונה להפוך לאקסלרטור גלובלי בבעלות הקהילה ובמודל DAO, שבו חברי הקהילה ייקחו חלק בכל פעילות האקסלרטור, לרבות ממליצים על חברות, מסייעים בתהליך הסינון, מנטורים ומשקיעים, ויוכלו ליהנות מבעלות יחסית בהצלחת החברות. הקהילה החליטה שזה הזמן הנכון לאמץ את המודלים החדשים שמגיעים עם מהפיכת ה-WEB3 וליישם אותם, כי במשך השנים הקהילה צמחה במודל Decentralize ועכשיו ניתן לחבר את זה למודלים העסקיים שתומכים בקהילות גלובליות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים