"הנסיונות לביצוע מתקפות פישינג הוכפלו – כי זה עובד נפלא להאקרים"

פלי הנמר שוב יצא לדרכים והתייצב ביום ד' שעבר באירוע הפרטנרים הראשון של אקרוניס במלון פאבליקה הרצליה, שם הוא גם ראיין את יחזקאל שטיינר, נשיא אקרוניס העולמית, שמצוטט בכותרת

06/06/2022 13:52
באירוע השותפים של אקרוניס*.

שנה לאחר השקתה הרשמית בישראל ופתיחת מרכז ה-R&D, אקרוניס (Acronis) אירחה ביום ד' שעבר את אירוע הפרטנרים הראשון במלון פאבליקה הרצליה. קנדיד ווסט, סמנכ"ל מחקר הגנת הסייבר של אקרוניס, ויועץ פדרלי לממשלת שוויץ לנושאי סייבר, הזהיר ממתקפות על האימייל, שהופכות למתוחכמות ומסוכנות יותר לארגונים, ושיתף בנתונים מדאיגים על תקיפות סייבר בעולם.

האירוע התקיים בהובלת מומחי החברה הגלובלית: יחזקאל שטיינר, נשיא אקרוניס העולמית; זהר לנדאו, סמנכ"ל מו"פ ומנכ"ל מרכז מו"פ אקרוניס ישראל; רוני מויאל, מנכ"ל מכירות אקרוניס ישראל, מארק ליטווין, מהנדס פתרונות בכיר באקרוניס ישראל, וכן ווסט, סמנכ"ל מחקר הגנת הסייבר של אקרוניס העולמית.

בהרצאתו תיאר ווסט את כל הדרכים השונות בהן האקרים יכולים לחדור לארגון, ולא רק באמצעות המייל. ווסט דיבר ארוכות על החשיבות שב-2FA/MFA Multi Factor Authentication ושיתף שבסקר שערכו, 42% מהאדמיניסטרטורים לא משתמשים במשאב החשוב הזה שעומד לרשותם, ובכך מגדילים משמעותית את חשיפת הארגון למתקפות סייבר.

אקרוניס פתחה בשנה שעברה (2021) מרכז R&D בישראל, בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. החברה, המפתחת מערכת כוללת המשלבת את כל פתרונות הסייבר לארגון מקצה לקצה, גייסה בשנה שעברה 250 מיליון דולר לפי שווי של 2.5 מיליארד דולר. מאז השנה שעברה, הצוות במרכז הפיתוח בהרצליה גדל ב-220%.

מימין: גילי מולר, דירקטור מוצר באקרוניס; רוני מויאל, סמנכ"ל מכירות אקרוניס ישראל; זוהר לנדאו, סמנכ"ל פיתוח מנהל פעילות מרכז הפיתוח בישראל; אורח באירוע (חולצה טורקיז); שמואל שלום, מכירות ענן באקרוניס.

מימין: גילי מולר, דירקטור מוצר באקרוניס; רוני מויאל, סמנכ"ל מכירות אקרוניס ישראל; זוהר לנדאו, סמנכ"ל פיתוח מנהל פעילות מרכז הפיתוח בישראל; אורח באירוע (חולצה טורקיז); שמואל שלום, מכירות ענן באקרוניס. צילום: איגור לנדר

"נגישות מלאה לכל הצרכים במקום אחד" 

בראיון לאנשים ומחשבים סיפר שטיינר, נשיא החברה, על הגישה האינטגרטיבית של אקרוניס, המאפשרת ללקוחות לעבוד עם פתרון אחד שעונה לכל הצרכים שלהם. אקרוניס היא החברה הצומחת ביותר בעולם בקטגוריית פתרונות הסייבר שלהם ולא בכדי. "הפתרון שלנו משפר את יעילות ה-IT בארגון ב-40%, שכן הם לא צריכים ללמוד מערכות חדשות וממשקים חדשים, ומקבלים נגישות מלאה לכל צרכיהם במקום אחד", אמר שטיינר.

"קלות התפעול חשובה במיוחד לעסקים בינוניים וקטנים, שמתקשים לעמוד בקצב הנדרש להטמעת כל שכבות ההגנה שהארגון שלהם צריך", הסביר שטיינר. "גם כשהם כבר רוצים להטמיע פתרונות ענן, אין להם את הידע או את משאבי האנוש לנהל את זה כפי שצריך".

שטיינר הוא נשיא וחבר במועצת המנהלים של אקרוניס. לפני שהצטרף לחברה ביוני 2013, שטיינר שימש כמנכ"ל, נשיא ויו"ר מועצת המנהלים של Acumatica Inc. בעבר, מילא מספר תפקידי ניהול מכירות ופיתוח עסקי ביבמ (IBM), שם הוענק לו פרס יבמ על הישגיו ביצירת מיתוג ומודעות גבוהה יותר ליבמ אל מול מתחריה. שטיינר הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב מאוניברסיטת בואנוס איירס ותואר MBA מבית הספר לעסקים של הרווארד.

מימין: שירי דריה, מנהל שיווק ויח"צ, אקרוניס ישראל; זוהר לנדאו, סמנכ"ל פיתוח ומנהל פעילות מרכז הפיתוח בישראל; אבי הרולד, דירקטור אחראי על שירותי הסייבר באקרוניס.

מימין: שירי דריה, מנהל שיווק ויח"צ, אקרוניס ישראל; זוהר לנדאו, סמנכ"ל פיתוח ומנהל פעילות מרכז הפיתוח בישראל; אבי הרולד, דירקטור אחראי על שירותי הסייבר באקרוניס. צילום: איגור לנדר

שירות מקצה לקצה לארגונים בתחום הסייבר 

אקרוניס מאחדת את כל פתרונות הגנת הנתונים ואבטחת הסייבר במטרה לספק שירות מקצה לקצה לארגונים בתחום הסייבר. הפתרון הכולל של אקרוניס מתייחס לאתגרי הבטיחות, הנגישות, הפרטיות והאבטחה (SAPAS) של העולם הדיגיטלי המודרני.

עם מספר רב של אפשרויות פריסת הפתרון, אקרוניס מספקת הגנת סייבר מובילה לנתונים, יישומים ומערכות, עם פתרונות חדשניים של אנטי-וירוס, גיבוי וניהול נקודות קצה, מהמתקדמות ביותר בשוק. עם טכנולוגיה חדשנית לגילוי והסרה של תוכנות זדוניות מבוססת למידת מכונה, וטכנולוגיית אימות נתונים מבוססת בלוקצ'יין, אקרוניס יודעת להגן על כל הסביבה, מהענן דרך Hybrid ועד מידע בשטח הארגון עצמו, בעלות נמוכה וידועה מראש. 

אקרוניס נוסדה בסינגפור ב-2003, והעבירה המטה העולמי שלה לשוויץ ב-2008. כיום לאקרוניס מעל 2,000 עובדים ב-34 אתרים שונים ב-19 מדינות. עם הפתרונות של אקרוניס עובדים יותר מ-5.5 מיליון משתמשי קצה וכ-500 אלף חברות, כולל 100% מרשימת פורצ'ן 1000. המוצרים של אקרוניס זמינים באמצעות 50 אלף שותפים ונותני שירות ב-150 מדינות שונות וזמינים ביותר מ-25 שפות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים