גאדג'Time: אוזניות אלחוטיות CMF Buds Pro – מה הן מציעות?

למוצר הראשון של חברת הבת של Nothing, שייסד קארל פיי, אשר הגיע לארץ יש מנגנון נטרול רעשים אקטיבי, Clear Voice שמו, ולפי CMF היא השתמשה ב-20 מיליון דגימות קול כדי לאמן אותו

האוזניות האלחוטיות Buds Pro של CMF.

קשה לומר ש-Nothing, החברה הנוכחית של קארל פיי, השאירה עד עתה חותם גדול על השוק הדיגיטלי הצרכני. זה מובן למדי עבור חברה שרק בשנה הקודמת השיקה את המוצרים הראשונים שלה, והיא לא עושה את זה במנות גדולות.

אבל פיי הוא איש שיווק ממולח, אחד שכנראה למד כמה וכמה שיעורים מסטיב ג'ובס, וזו הסיבה כנראה שלפני חודשים מעטים הוא הודיע שלמרות צעירותה של החברה שלו, הוא כבר מפתח לה תת-מותג חדש בשם CMF. כעת, אחרי השקה גלובלית של כמה מוצרים ראשונים, הראשון ביניהם כבר מגיע לישראל.

מדובר באוזניות נטולות חוטים בעלות השם נטול ההשראה, Buds Pro, שמציעות נטרול רעשים אקטיבי היברידי ברמה של עד 45dB, יחד עם אלגוריתם להפחתת רעשי רוח, ויחד עם אלמנט עיצובי שממוקם בכל אוזניה בחלקה העליון עם עזרים לא רק לשמיעה נקייה של מוזיקה גם בתנאי שטח, אלא גם לניהול שיחות טלפון נקיות וברורות בכל מצב – לפחות על הנייר.

כמו בכל אוזניה מודרנית, גם כאן יש כמה מיקרופונים, שלושה בכל אוזניה, עליהם מבוססת טכנולוגיית נטרול הרעשים האקטיבית העיקרית המוזכרת לעיל, Clear Voice לפי CMF, והחברה השתמשה ב-20 מיליון דגימות קול כדי לאמן אותו.

בחברה מספרים כי האוזניות יכולות לספק עד 11 שעות האזנה לאחר טעינה מלאה, אם בוחרים לבטל את מנגנון השתקת הרעשים האקטיבי, ויחד עם מארז הטעינה, אפשר להגיע עד 39 שעות שימוש. בנוסף, טעינה מהירה בת 10 דקות מספיקה לחמש שעות האזנה.

באג, היבואנית של מוצרי Nothing וכפועל יוצא של CMF, תתחיל למכור את האוזניות ב-20 באוקטובר ב-229 שקל. היא מציעה אותן במכירה מוקדמת במחיר של 199 שקל, עד למועד ההשקה בפועל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים