גאדג'ט שמנטר את איכות האוויר בחללים סגורים

לא רבים מאתנו ערים לכך, אבל האוויר בבית או במשרד עלול להיות מזוהם לא פחות מאשר בחוץ ● Sensibo Elements מנטר את איכות האוויר כשאנחנו שוהים בין ארבעה קירות וממליץ על פתרונות

Sensibo Elements.

כבר ברור לרוב האנשים עלי אדמות שאי השמירה על איכות הסביבה לאורך השנים הרבות, מאז ימי תחילת המהפכה התעשייתית, הורסת בהתמדה את תנאי המחיה שלנו. אולי יש כאלה שיודעים ולא רוצים לעשות כלום, עוצמים עין כדי לשמור על דברים שיותר חשובים להם, אבל ברמת הרחוב והבית יש כבר דבר אחד די ברור: האוויר שאנחנו נושמים היה פעם, איך נאמר, איכותי יותר.

לפי חברת האקלים-טק הישראלית סנסיבו, למרות מה שרבים מאתנו אולי חושבים, חללים פנימיים עלולים להיות מזוהמים עד פי חמישה מהאוויר בחוץ – ובממוצע, האדם המערבי מבלה מעל 90% מהחיים שלו בתוך חללים סגורים. אילו דברים אנחנו נושמים בחללים סגורים ולא יודעים? חומרי ניקוי ביתיים וחומרי בניין, מזהמים שנכנסים לאוויר הבית מבחוץ, כגון אבק ואבקנים, ומזהמים שהם תוצרי לוואי של הנשימה האנושית, שבחלל סגור עלולים לעלות לרמות מסוכנות.

החברה השיקה את Sensibo Elements כדי לנטר אחר איכות האוויר בבית, במשרד, במחסן ובכל מקום ששוהים בו שעות רבות ונושמים את האוויר שבתוכו. מדובר בצעד ראשון, שבעקבותיו ניתן ליישם פתרונות שישפרו את איכות האוויר המקומית – ולא לזייף ולהגיד: "תפתח חלון".

הגאדג'ט הזה יכול להתחבר למזגנים ולמוצרי טיהור אוויר שבהם תומכת החברה, כולל באמצעות אינטגרציה עם הסייעות הווירטואליות של אמזון וגוגל. הוא דורש חיבור לרשת, כדי שניתן יהיה לתחבר לאפליקציה שעוקבת אחר רמת הזיהום המקומית, וכאמור, להוביל לפתרון, שאותו מגדיר המשתמש באמצעות אלגוריתם שהחברה מכנה PureBoost.

המחיר של Sensibo Elements כעת, בתקופת חגי הקניות של נובמבר, עומד על 549 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים