היי-טק מינויים
אמזון מינתה מנכ"ל חדש לחנויות שלה
דאג הרינגטון, שמועסק בחברה מזה 17 שנים, ייכנס לתפקיד ב-1 ביולי ● המינוי בא בתקופה בעייתית משהו, לאחר תחזית מאכזבת שאמזון פרסמה לעסקיה בתחום
סלקום: מנהלת מחלקת הטכנולוגיות מונתה לסמנכ"לית המגזר העסקי
סיון שושן לישע, כיום מנהלת מחלקת הטכנולוגיות והאנטרפרייז של סלקום, תוסיף לנהל אותה עד למציאת מחליף בתפקידה הנוכחי ● כן מונו סמנכ"ל הנדסה ומנהלת שירות לקוחות
אמיר רמון – מנהל תשתיות הענן של אורקל ישראל למגזר העסקי
רמון פרש מתפקידו כמנהל מגזר פיננסי בסניף המקומי של מיקרוסופט לטובת הקמת פעילות חדשה באורקל ישראל בתחום ה-OCI, שמטרתה להתחרות ראש בראש בפלטפורמות הענן של שלוש החברות הגדולות: AWS, גוגל קלאוד ו-Azure




