יאיר אמסטרדם מונה לסמנכ"ל התפעול הראשי של ורביט

אמסטרדם ינהל את הפעילות הגלובלית של ורביט, כולל ניהול צוותי התפעול, תמיכת לקוחות, IT וניהול הפרויקטים של החברות שהיא רכשה באחרונה ● הוא שימש בעבר בתפקידים דומים באקס ליבריס וב-ורינט

יאיר אסמטרדם, סמנכ"ל התפעול הראשי של ורביט.

חברת הסטארט-אפ הישראלית ורביט הודיעה היום (ג') על מינויו של יאיר אמסטרדם לסמנכ"ל התפעול הראשי החדש שלה. במסגרת תפקידו, אמסטרדם ינהל את הפעילות הגלובלית של ורביט, כולל ניהול צוותי התפעול, תמיכת לקוחות, IT וניהול הפרויקטים של החברות שהיא רכשה באחרונה.

בתפקידו הקודם, אמסטרדם כיהן כסמנכ"ל התפעול הראשי של פרוקווסט. כמו כן, הוא שימש בעבר בתפקיד דומה באקס ליבריס, ולפני כן היה סגן נשיא תפעול היחידה העסקית ב-ורינט. לאמסטרדם תואר ראשון במדעים בהנדסה כימית מהטכניון ותואר שני מאוניברסיטת בן גוריון – שניהם בהצטיינות יתרה.

ורביט היא יוניקורן ישראלי, ועל רשימת לקוחות החברה נמנים מעל 3,000 עסקים ומוסדות. פתרונות הבינה המלאכותית הקולית שלה מאפשרים נגישות ללקויי שמיעה וחירשים. באחרונה היא ביצעה כמה רכישות של חברות, בהן שתי חברות בריטיות – Take Note, שמציעה שירותי תמלול וכתוביות לניתוח ומחקרי שוק, ו-Take 1, שמספקת שירותים כאלה למגזר המדיה והבידור. חברות נוספות שאותן ורביט קנתה הן שתי ספקיות כתוביות – VITAC, שעל לקוחותיה נמנות רשתות כגון CNN ופוקס, ו-U.S. Captioning, שפועלת בתחומי החינוך והממשל.

אמסטרדם אמר כי "אהיה שותף למסלול הצמיחה המהיר של ורביט, שמתמקדת בהנגשת תוכן ללקויי שמיעה וחירשים ומשלבת בינה מלאכותית עם תמלול אנושי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים