נטורל אינטליג'נס מינתה שלושה סמנכ"לים חדשים

הילה גיל ויוחאי ברק ישמשו סמנכ"לי הכנסות משותפים, ותומר פוס סנדרוביץ' - סמנכ"ל מוצר ● שלושתם צמחו מתוך הארגון והתקדמו בו עד למינויים הנוכחי

מימין: תומר פוס סנדרוביץ', סמנכ"ל מוצר, ויוחאי ברק והילה גיל, סמנכ"לי הכנסות משותפים בנטורל אינטליג'נס..

נטורל אינטליג'נס הודיעה באחרונה על מינויים של שלושה סמנכ"לים חדשים: הילה גיל ויוחאי ברק ישמשו סמנכ"לי הכנסות משותפים, ותומר פוס סנדרוביץ' – סמנכ"ל מוצר. המינויים שלהם הם חלק מהשינוי הארגוני שהחברה עוברת בתקופה האחרונה, שבמסגרתו מונו יונתן אידלסהיים למנכ"ל והמייסד, ניר גרינברג, ליו"ר, ופוטרו כמה עובדים.

גיל וברק ישמשו סמנכ"לי הכנסות משותפים (Co-Chief Revenue Officers) ויחלקו ביניהם את ניהול פן הפיתוח העסקי של הארגון, ובכלל זה את מערך ניהול הלקוחות, המכירות וזרועות השיווק של נטורל אינטליג'נס בפעילותה ברחבי העולם. פוס סנדרוביץ' ישמש סמנכ"ל מוצר ראשי (Chief Product Officer), ובתפקידו ינהל את כלל אסטרטגיית המוצר של החברה ויהיה אמון על פיתוח מנועי צמיחה עסקיים ברחבי העולם. שלושת הסמנכ"לים החדשים צמחו מתוך הארגון והתקדמו בתוכו עד למינויים הנוכחי.

ביחד: קרוב ל-20 שנות עבודה בנטורל אינטליג'נס

גיל עובדת בחברה מזה 6.5 שנים. בתפקידה האחרון היא שימשה כסמנכ"לית ביצועים וצמיחה, וניהלה את הפעילות העסקית של חטיבות המשכנתאות והביטוח ביחידת הפינטק. לדבריה, "בהנהלת נטורל אינטליג'נס אמשיך לסייע להוביל את התרבות הארגונית, החזון והאסטרטגיה של החברה, ולתרגם את כל אלה לתוצאות עסקיות".

ברק עובד בחברה מזה 8.5 שנים. בתפקידו האחרון, כסמנכ"ל פיתוח עסקי, הוא ניהל את הפעילות העסקית של יחידת Top10. ברק ציין כי "בנינו ב-Top10 מנוע עסקי שתרם באופן משמעותי לצמיחת החברה במהלך השנים האחרונות. אני מצפה להמשך צמיחה ברמה האישית והמקצועית, להעמקת העבודה שלי בתחומים נוספים בחברה וליצירת קשרים עסקיים משמעותיים וארוכי טווח עם לקוחות חדשים. בתקופתי בחברה, למדתי להעריך ולאהוב את התרבות הארגונית המיוחדת שלה, את העבודה הצמודה והיומיומית עם צוות כל כך מוכשר ומקצועי".

פוס סנדרוביץ' עובד בנטורל אינטליג'נס כבר 4.5 שנים. בתפקידו האחרון הוא שימש כסמנכ"ל מוצר וצמיחה ביחידת הפינטק, וניהל את אסטרטגיית המוצר הכוללת ואת הזדמנויות הצמיחה העסקיות. לדבריו, "המעבר של נטורל אינטליג'נס לחברה מוכוונת מוצר ניכר בהחלטתה להקים ארגון מוצר ולמנות סמנכ"ל מוצר. מרבית חברי ההנהלה של החברה צמחו מתוך הארגון ויתרה מכך, היא מגוונת מגדרית ובעלת נציגות בולטת של הקהילה הלהט"בית".

אידלסהיים אמר כי "במהלך עבודתם רבת השנים בנטורל אינטליג'נס תרמו פוס סנדרוביץ', ברק וגיל רבות להתפתחות החברה ולביסוסה. כניסתם להנהלת החברה היא צעד טבעי עבורנו, וההחלטה על מינויים אלה מבטאת עד כמה כל אחד מהם משמעותי ביותר עבורנו, ואת החשיבות הרבה שאנחנו רואים בהשקעה בצוות שצומח מתוך החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים