תוכן שיווקי

בזק: הדרך הנכונה לחסוך כאב ראש לעסקים – גם בעת חירום

ענקית התקשורת מציעה את VCLOUD - שירות ענן שמאפשר לעסקים, בשגרה ובחירום, המשכיות עסקית, תשתית יציבה ומאובטחת, רוחב פס מותאם לדרישות, שרידות וזמינות, שיהוי נמוך ואבטחת מידע

30/01/2024 14:09
דניאל שמעוני, מנהל אגף לקוחות ושותפים עסקיים בבזק עסקים.

כתב: הילל יוסף.

"בעידן המודרני של ימינו, ארגונים נדרשים לתשתית תקשורת יציבה ומאובטחת, עם שרידות וזמינות גבוהות, במגוון רוחבי פס, תוך הלימה לדרישות שונות ואבטחת מידע. אנחנו, בבזק, מעניקים לארגונים בגדלים שונים את מערך השירותים הזה, עם תמיכה מקיפה. כך אנחנו חוסכים להם את כאב הראש הכרוך בעיסוק בתחום, ומאפשרים להם להתרכז בליבתם העסקית. הדבר מקבל משנה חשיבות בתקופה זו, של המלחמה: ארגונים צריכים להגן על העסק שלהם מפני מתקפות סייבר, אסונות ופריצות. השירותים שלנו מספקים מגוון פתרונות להגנה ולהמשך ההתנהלות בצורה יציבה ותקינה", כך אמר דניאל שמעוני, מנהל אגף לקוחות ושותפים עסקיים בבזק עסקים.

לדברי שמעוני, "חשוב להיערך לתרחישים שונים להגנה על העסק ושמירת המידע. המגמה כיום היא לשמור את המידע העסקי בענן מאובטח, במקום לעסוק בהשקעה ובתפעול של שרתים פיזיים. כשהמידע שמור בחוות שרתים מאובטחת בענן של בזק – מתאפשרת המשכיות עסקית. חוות השרתים שלנו מאפשרת שרידות בין אתרים, עם אפשרות לגיבוי המידע בסביבה נפרדת לטובת שחזור עתידי".

בזק פועלת גם עם משווקים, כדי להעניק ללקוחות מענה ופתרונות מתקדמים. "כך, למשל, עם סיספרו (Syspro), שהיא משווקת עסקית שלנו", ציין שמעוני, "אנחנו מציעים ללקוחות את מגוון השירותים המתקדמים שלנו, ביניהם VCLOUD – שירות מחשוב ענן לעסקים. סיספרו הינה אחת מבין המשווקים העסקיים שמשווקים שירותים עסקיים של בזק, מדובר ב-One stop shop עבור הלקוח, עם נקודת מגע אחת שמטפלת עבורו בשירותים אלה, יחד עם פתרונות מחשוב בתחומים רבים, שירות ותמיכה בזמינות גבוהה לעסקים ברחבי הארץ".

"פתרונות מקצועיים ויצירתיים במחירים אטרקטיביים"

יריב דהן מסיספרו משתף: "העבודה עם בזק מאפשרת לנו להעניק פתרונות מקצועיים ויצירתיים, יחד עם מחירים אטרקטיביים עבור הלקוחות שלנו. אנחנו גם מקבלים שירות, ליווי ותמיכה מבזק, גם בשעות ובזמנים לא שגרתיים, שמתורגמים, בסופו של דבר, למענה טוב יותר ללקוחות".

על פי דהן, "אנחנו רואים את החיבור עם בזק בתוצאות בשטח. לא מזמן ביצענו מספר פרויקטי מעבר משרדים עבור לקוח. בעת המעבר בוצעה מיגרציה מאתר הלקוח לענן, תוך הקפדה על מינימום זמני השבתה. העברנו כמה שרתים החל משעות הצהריים, ועוד באותו הלילה התהליך הושלם בהצלחה. היכולת לבצע את התהליך בזמן קצר, ללא אובדן נתונים וללא שינוי תשתיות הביאה למהלך מושלם עבור הלקוח". לדברי דהן, המעבר התאפשר בזכות התמיכה שאנשי סיספרו קיבלו מבזק, והודות ליכולות של מחשוב הענן והניסיון המצטבר של אנשיו.

בבזק מאמינים בשיתופי פעולה.

בבזק מאמינים בשיתופי פעולה. צילום: ShutterStock

שמעוני אמר כי "שיתופי הפעולה שלנו, בבזק, עם חברות טכנולוגיה מובילות בעולם מאפשרים לנו להציע למשווקים העסקיים אפשרות לעבוד עם אותן חברות. בהיותה משווקת עסקית שלנו, סיספרו יכולה להציע ללקוחות את אותם שירותים מתקדמים, לצד הטיפול, השירות והתמיכה שלהם".

"בזק מוסמכת לתקני אבטחת המידע הבינלאומיים לתחום, לרבות ISO 27001", ציין. "אנחנו מספקים יכולות גיבוי וניטור, לצד הגנה על הגיבויים, לצמצום מתקפות כופרה, וכן הצפנה של הנתונים לאורך מחזור החיים שלהם". הוא הסביר כי "המשמעות היא שבית עסק שמצטרף לשירותים, באמצעות המשווקים העסקיים של בזק, ייהנה מאותה רמת אבטחה ויכולות שבזק מציעה, לצד הטיפול והניהול של המשווק, שמספק עבורו מענה מקיף".

"המסר שלנו ללקוחות הוא: 'התרכזו בעשייה שלכם, השאירו לנו את הטיפול בתקשורת ובמחשוב", הוסיף שמעוני. "גם כי אנחנו מתמחים בכך ומאחורינו ניסיון ומומחיות רבי שנים, וגם כי השירות יעניק לכם חיסכון כספי, בנוסף לזה התפעולי. במקום להשקיע בתשתיות מחשוב, שדורשות תפעול ותחזוקה, ניתן להפוך סעיף זה להוצאה שוטפת, להקל על תזרים המזומנים של הארגון ולהביא לחיסכון מוכח לטווח הארוך".

"אנחנו מגייסים משווקים עסקיים, ואתם מוזמנים לקחת בזה חלק", סיכם שמעוני. "אנחנו מעניקים למשווקים שלנו ליווי ותמיכה מקצועית, לצד תמריצים משתלמים. כך, הלקוחות שלכם יוכלו ליהנות משדרוג של מגוון שירותים ותקשורת מתקדמים".

אירועים קרובים