תוכן שיווקי

סיילספורס מחזקת את יכולות ה-AI שלה

החיזוק יבוא לביטוי עם עדכונים משמעותיים לפלטפורמת איינשטיין 1 של סיילספורס, אליה יתווספו מעכשיו Data Cloud Vector Database ו-Einstein Copilot Search

19/12/2023 11:24
סיילספורס

סיילספורס – המובילה העולמית בתחום ה-CRM – הכריזה באחרונה על עדכונים משמעותיים לפלטפורמת איינשטיין 1 (Einstein 1) שלה, ומוסיפה אליה את Data Cloud Vector Database ואת Einstein Copilot Search.  

Data Cloud Vector Database יאפשר איסוף מידע עסקי בצורה מהירה, קלה ומאוחדת לכל הנחייה של AI, כך שלקוחות יוכלו להשתמש בבינה מלאכותית מהימנה ורלוונטית בכל יישומי סיילספורס, ללא צורך לכוונן LLM מוכן מראש. 

Data Cloud Vector Database – המובנה בפלטפורמת איינשטיין 1 – יאפשר שימוש ב-AI, אוטומציה וניתוח, לשם קבלת החלטות משופרות ותובנות לקוחות בכל יישומי סיילספורס. Data Cloud גם יניע את Einstein Copilot Search, וישפר את יכולות האיינשטיין קופיילוט – עוזר הבינה המלאכותית הג'נרטיבית של סיילספורס – עם יכולות חיפוש בינה מלאכותית המשתמשות בכל הנתונים העסקיים כדי לספק מידע מדויק יותר, באופן נוח יותר בתהליכי העבודה. 

היכולות כוללות:

  • Data Cloud Vector Database: ל-Data Cloud יש כעת תמיכה משולבת במסד נתונים וקטוריים, מה שמשפר את היכולת של סיילספורס להתמודד עם סוגי נתונים מגוונים. מסד נתונים זה מאפשר ללקוחות החברה לשלב נתונים מובנים ולא מובנים בצורה חלקה, וליצור פרופיל לקוח מקיף יותר. לאחר הוספה, נתונים לא מובנים מומרים אוטומטית לפורמט שמיש על פני פלטפורמת איינשטיין 1. משמעות הדבר היא שניתן לנתח אותו ולנצל אותו ביעילות בזרימות עבודה שונות בתוך יישומי סיילספורס, מה שמציע תובנות טובות יותר ותהליכים יעילים יותר למשתמשים.
  • Einstein Copilot Search: נכון לעכשיו, בגרסת בטא סגורה, Einstein Copilot שוּפר עם יכולות חיפוש בינה מלאכותית, המפרשות ומגיבות לשאילתות מורכבות של משתמשים על ידי הקשה על מקורות נתונים מגוונים, כולל הנתונים הלא מובנים בתוך Salesforce Data Cloud. יכולות אלה מעצימות את אנשי המכירות, צוותי שירות לקוחות, השיווק, המסחר וה-IT להשתמש ב-Einstein Copilot כדי לסייע או לבצע משימות שונות של פתרון בעיות ויצירת תוכן. 

Copilot Search יספק תגובות מדויקות ורלוונטיות להקשר בזרימת העבודה של המשתמש ויחזק את האמון עם ציטוטי מקור Einstein Trust Layer.

ברגע שהן יהיו זמינים לקהל הרחב, תכונות אלה יגבירו משמעותית את הפרודוקטיביות, הביטחון והאמון בתוכן שנוצר על ידי בינה מלאכותית באפליקציות סיילספורס.

Vector Database של סיילספורס

Vector Database של סיילספורס צילום: סיילספורס

ניצול מלוא פוטנציאל הנתונים וסטנדרט חדש עבור AI מהימן

נתונים חיוניים לאספקת חוויות לקוח מדויקות ומשכנעות ולהנעת חדשנות בתחום הבינה המלאכותית בנוף הדיגיטלי של היום. עם זאת, 90% מהנתונים הארגוניים קיימים בפורמטים לא מובנים – כמו קבצי PDF, דואר אלקטרוני, פוסטים במדיה חברתית וקבצי אודיו – מה שהופך אותם לבלתי נגישים עבור יישומים עסקיים ומודלים של AI.

בעוד ש-80% ממנהלי ה-IT מכירים בפוטנציאל הטרנספורמטיבי של בינה מלאכותית ג'נרטיבית במינוף נתונים בצורה יעילה יותר, 59% עדיין זקוקים לאסטרטגיית נתונים מאוחדת כדי לרתום את הכוח הזה.

השיפורים של Data Cloud ו-Einstein Copilot עונים על האתגר הזה חזיתית. שיפורים אלו מספקים פתרון חזק, ניתן להרחבה עם מבט וחשיבה קדימה, המאפשר ללקוחות סיילספורס לרתום את מלוא הפוטנציאל של הנתונים שלהם תוך הגדרת סטנדרט חדש עבור AI מהימן.

אירועים קרובים